Genel olarak böyle kişilerin karakterleri nasıl olur? Böyle biri ile evlenilir mi
1 ay
Genel olarak böyle kişilerin karakterleri nasıl olur? Böyle biri ile evlenilir mi
Romantik erkek iyidir. Ama tabii ki işi de iyi olması lazım. Sadece romantiklik karın doyurmuyor. Tanıştığınız günü , doğum gününü asla unutmaz. Çiçeklere, hediyelere boğar seni o gün 👍
Diş hekimi zaten tanistigimizdan beri asla boş gelmiyor
Gayet iyi o zaman. 👍
Kadınlar romantik ve anlayışlı erkek istediklerini söylerler ama anlayış seviyesi yüksek kadına değer veren erkeği erkeksi bulmazlar. Bu çelişkiyi anlayabilmek zor gibi görünsede kadınların gücü sevmesinden kaynaklanan bir durum. Yıllarca romantik olsun bizi anlasın dedikleri kişiliğe şimdi prenses diyorlar. Tuhafsınız ne yalan diyim
Diş hekimi zaten tanistigimizdan beri asla boş gelmiyor sureklide iltifat ediyor. Zaten guclu neden konu guce geldi
kadın doğası güce yönelir bilinçli ya da bilinç dışı. güç rakiplere karşı üstünlük ve kadın üzerinde tahakküm odaklıdır. Konu neden buna geldi romantik erkekle evlenilirmi demişsin ya kadınların doğasında kadını aşırı el üstünde tutan erkeği erkeksi görmeme eğilimi bilinç dışı olarak baskındır. o yüzden güce geldi. öz cümle şimdi romantik harika dediğin adama 3 yıl sonra o gözle bakmayacaksın. erkeksi görmeyeceksin.
Ben herseyin dozunda olmasi gerektigini dusunuyorum
doğru düşünüyorsun ama çoğu zaman hayat ideallerdeki gibi işlemiyor
Romantik erkek demek otomatik olarak sorunlu erkek demek değil 😊 Çoğu, duygularını göstermekten çekinmeyen, sevdiğini değerli hissettiren, empatisi yüksek tipler olur. 💐 Ama önemli olan, romantikliğin yanında sorumluluk alıyor mu, kriz anında kaçmıyor mu, tutarlı mı; yani ayakları yere basıyor mu? Evlenilir mi kısmı, seni güvende, saygı görmüş ve huzurlu hissettiriyorsa evet, neden olmasın 💍
Cevap
10Cevap
Romantik tmmda 30 yaş ve çok romantik ne ya, o sahiplenici erkek hissini nasıl görüp yaşıycan☹️ tamam sana karşı biraz olabilir ama çok fazlaysa ıı ııhh☹️
Zaten sahiplenici
Ya evlilik sadece romantiklikle olacak iş mi sizce hsjdjsjs
Genel olarak boyle birinin karakteri nasil onu merak ettim yoksa tabiki sadece bununla olacak sey degil hatta fazla romantik olmasida bana gore cok iyi degil
hoşlanıyorsan romantiklikten evlenirsin hoşlanmıyorsan sıkılıyorsan evlenmezsin
Çok romantik biriyle olmaz arada olursa olur her zaman olması belli bı zamandan sonra bayar
Ben de öyle düşünüyorum. Bu kişi diş hekimi, her geldiğinde bir şey alır, aşırı ince düşünür, romantik biri. Evlendiğimizde biraz dinlenir mi?
Dinlenmez sonuçta bir insan değişmez
Neyse tek sikayet bu olsun o zaman
Her insan 4-4 luk değildir sonuçta ☺️
Evde iki kafın varmış gibi olursun
Seven aşık olan erkeklerin geneli boyle degil mi
Romantik erkekler böyle. Seven erkek başka bişey
Bu kişide aşık seviyor
Romantik aşık duygusal olur
Öyle biri
İyi değil mi işte. Alev alacak geceler 😄
Çok romantik biri hafif prenses olabilir
Seven ve aşık erkeklerin geneli romantik değil mi? İlk tanışmalarda o heyecan olmaz mı?
İlk tanışmalarda tabi ki olur
Ama romantizmden beklentini de bilmiyorum
Yollarına güller falan bekleme hani genel anlamda
Diş hekimi zaten tanistigimizdan beri asla boş gelmiyor sureklide iltifat ediyor
Ne mutlu sana
Hayır.!
Neden
O kadar romantizme gerek yok
Bencede ama evlendigimizde normal duzeyde olur mu?
Olabilir, yakınlaşma oldu mu?
Hayır evlwnmeden olmaz
Onu demiyorum, yani öpüşme falan da mı olmadı
Olmadi
👍
güzeldir
Fazlasi iyi mi?
Kesinlikle evlenilir
Neden
Karakter oturmuştur ve romantik insan iyidir
Diş hekimi zaten tanistigimizdan beri asla boş gelmiyor sureklide iltifat ediyor
Güxelmiş. ilgiliyse
Evlenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?