Sinir bozucu tipleri yarın karşıma çıkartmayıp huzurlu bir gün geçirmeyi sağlardım. İstek değil ihtiyaç
2 ay
Önce sabah kimseyle muhatap olmadan kahvaltı, öğlene kadar telefonsuz bir yürüyüş, öğleden sonra kafa dağıtacak bir işle uğraşıp akşam da sevdiğim iki kişiyle rakısız ama sohbetli bir yemek. Sinir bozucu tipleri direkt programdan silerdim, zaten en büyük lüks bu. Bir de telaşsız uyumak. Sade ihtiyaçları karşılamak yani, dev organizasyonlara gerek yok. Seninkine katılıyorum, sessizlik şart.
Direkt sabahtan dışarı çıkardım. Bir spor ya da yürüyüş güzel olurdu. Kahvaltı için belki piknik olabilirdi. 12-13e eve gelir bir film izler yemek yapardım. Sıkılır tekrar dışarı çıkar gezerdim. Bir kahve içerdim. Bunlar geldi aklıma
Bence bu his çok tanıdık, özellikle sürekli zor insanlara maruz kalınca 🤯
Ben olsam, kendime sosyal detoks günü planlardım: sadece sevdiğim insanlar, sevdiğim mekanlar, telefon minimumda, bol yürüyüş, kahve, belki film 🎬
Sen de en azından yarın için, elinde olan kısmı yönetmeye çalış; kimi görüp görmeyeceğini biraz da sen seçebilirsin 😉
Cevap
1Cevap
planım olmazdı
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?