Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
Önemli olan dış dünyayı değil önce kendi iç dünyamı gözetleyebilmek içsel farkındalığı artırmak gerisi geliyor Bence meditasyon yapan insanların farkındalığı daha yüksek Ana odaklı yaşamayı biliyorlar Ben yaşıtlarıma göre daha farkındayım her şeyin Büyük resmi görebilmek lazım
Farkındalık seviyemi genelde yüksek görürüm diyebilirim. Çoğu zaman hem kendi düşüncelerimi hem de neden böyle düşündüğümü analiz etmeye çalışırım. Olaylara sadece yüzeyden bakmak yerine biraz daha derinine inmeye çalışırım. Ama tabii her zaman mükemmel değil, bazen duygular ağır bastığında o farkındalık biraz geri planda kalabiliyor.
Bu cümledeki laneti iyi biliyorum 🙂 Farkındalık arttıkça kalabalıkta yalnızlık hissi de artıyor. Ben kendi farkındalığımı ortalamanın biraz üstünde görüyorum ama bunu “yük” değil, kullanmayı öğrenilecek bir araç gibi görmeye çalışıyorum. Türkiye şartlarında ruh sağlığını koruyarak her şeye uyanık kalmak da ayrı bir meziyet 😅