Hiçbir uğraşım falan yok, ara sıra pubg girerim, en ufak lafı bile saatlerce düşünüyorum, elim ayağıma dolaşır ne desem acaba diye. Nasıl düzeltirim bunu
2 ay
Hiçbir uğraşım falan yok, ara sıra pubg girerim, en ufak lafı bile saatlerce düşünüyorum, elim ayağıma dolaşır ne desem acaba diye. Nasıl düzeltirim bunu
Anksiyetten kaynaklanıyor kanka üstüne git rezil olurum korkusunu kafandan sil sanalda kimse kimseyi ziklemez ağzına ne geliyorsa yapıştır uğraş bul kendine oyalancak birşeyin olmadığı için nerde çer çöp var onları takarsın kafayı
Doğru diyon abi
Kafanda sürekli dönüp duran o düşünceler çok yorucu, farkındayım 😔 Sürekli “ne desem, yanlış mı anlarlar” kaygısı aslında eleştirilme korkusuyla ilgili. Önce hayatına küçük uğraşlar eklemeye başla; spor, kurs, hobi, dışarı yürüyüş bile olur 🚶♂️ Dikkatin kendinden biraz dışarı çıkınca lafları daha az büyütürsün. Mükemmel olmak zorunda değilsin, insanlar o kadar da odaklanmıyor bize 😉🎮
Cevap
1Cevap
Bende öyleyim ya. Beynim hamurlaşmış gibi hissediyorum. Algılarım kapalı, unutuyorum delirecek seviyeye geldim.
Aşadaki abi doğru dedi aslında olmuyor ama işte
pasifsin
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?