27 yaşındayım, 163 cm ve 47 kiloyum. Bana herkes 20-21 gösteriyorsun diyorlar. Kendimi çok çirkin buluyorum. İnsanlar bana genelde minyon olduğumu söylüyor. Bir insan hem çirkin hem de minyon olabilir mi?
1 ay
Olabilir tabiki ikisi birlikte, minyonlar güzel olacak diye bir şey yok, ama haksızlık yapıyorsun belki de kendine. Ben mesela kendimi gördüğüm gibi olumsuz görünmediğimi dışardan şu son 2 yılda anladım, yani 27yken anladım. Sen de belki yanlış hissediyorsun. Görsem ona göre konuşurdum ama
Minyon olmak gayet normal, çirkin hissetmen ise duygusal bir algı, gerçek değil çoğu zaman 🌸
Hem minyon hem çirkin olunur mu sorusu da aslında kendine kızgınlığın.
İnsanlar yaşını küçük söylüyorsa yüzünde masum, genç bir ifade görüyorlar demek.
Biraz da kendine dışarıdan bakmayı dene, aynada düşmanın değil, dostun ol 😊
Cevap
19Cevap
Olunabilir.
Nerden biliyorsun çirkin olduğunu gadası
Hayır kendine haksizlik etme.
Kendine güven herşeyden önce. Minyonsun diye neden kendini çirkin görüyorsun?
Kafandan bu düsünceleri çıkar.
Kendi kendine tekrarla hep ben özel, güzel bir insanım diye.
Hep kendine güven.
Yalan söyleme. Sen çirkin olamazsın. Bi kere yemekte kimyon kadında minyon
Cirkinler minyon olamaz mı?
Ufak yapılı olmakla çirkinliğin ne alakası var
Ya ufak yapılı olmakla çirkinliğin ne ilgisi var ikisi bambaşka şeyler.
Neden bu kadar kendini değersizleştiriyorsun kızım?
Güzellik göreceli bir kavram olup Minyonlar genelde tatlı oluyor.
Minyonluk güzellik demek değil ki
Ve çirkinlik kişiden kişiye değişir
Şahsen zayıf ve esmer seviyorum çoğu erkek beyaz ten der balık et der bana çok itici geliyor
Eğer 27 olupta 20-21 gösteriyorsan güzelsindir buarada
kendinle barışık ol az inan bana kimsenin umrunda degilsin
Haklısın çok çirkinsin.
Sadece saçmalıyorsun haksızlık etme
Gorebilirmym seni. Dürüstçe cevap vercem
Gayet iyisin
Minyon offf tapılır
Küçük gözükmek daha iyi olabilir
kız dediğin en az 1.65 olucak
Ne alaka ya en güzeli sensin bence
Evet öylesin
Bakayım
bakayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?