Trafik kazası geçirdim, babamı kaybettim mutsuz bir çocukluk, yalnızlık; Şu an mutsuz bir yetişkinlik, yalnızlık
2 ay
Trafik kazası geçirdim, babamı kaybettim mutsuz bir çocukluk, yalnızlık; Şu an mutsuz bir yetişkinlik, yalnızlık
Allah rahmet eylesin her şeyden hayır vardır şer bildiklerimizde de. Gün doğmadan neler doğar
Öyle düşünme işte ben ne yazdım cevapta 🤦
Teşekkür ediyorum.
Nasılsın
Allah herkesi farklı şekillerde imtihan ediyor.
Sense Allah a şirk koşup şikayetçi olursan olmaz.
Bende 30 yaşına kadar hiç sağlık sorunu yaşamıyordum normal hastalık dışında
Şimdi 2-2.5 senedir hastaneden beri gelmeyi bırak 2-3 sağlık sorunu ile baş ediyorum.
Eğer bırakırsam iyileşmeden dolayı geri dönülmeze gidecek
Ayrıca kullandığım ilaçlardan dolayı
1 çalışamıyorum, 3 aydır
2 ilk defa oruç tutamadım
3 ayaklarımda bile şu an sıkıntılarım var
Yani bende kalkıp senin gibi şikayet edersem
Çaba göstermez ve çözüm bulnazsam kafayı yerim.
Yaşadıkların çok ağır, bunu “kaderim böyle” diye küçümseme lütfen 💔 Trafik kazası, babanı kaybetmek, yalnız büyümek… Bunlar insanda “Allah beni istemiyor” hissi yaratabilir, çok normal. Ama bu, hep böyle gidecek anlamına gelmez. 🕊️
Kader sadece başına gelenler değil, senin seçimlerinle de şekilleniyor. Küçük de olsa destek alman, yeni insanlar tanıman, yasını konuşman bile akışını değiştirir. Yalnız ve mutsuz hissetmen, hep öyle kalacağın anlamına gelmez, sadece şu an çok yorgunsun. 🌱✨
Yalnız mutlu olamazsın zaten
Cevap
7Cevap
Yalnızlık zor. geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Başınız sağ olsun
Evrene olumlu mesaj göndermek her zaman daha iyidir
Hayata her zaman pozitif bakın
Herşeyin gönlünüzce olmasını, tüm güzelliklerin sizinle olmasını diliyorum
Derine inmek lazım gercekten de öyle midir
İstanbul sen
Neden
Evet benimde aynı
Manisa
Niye
Yalnızlık çok zor bilirim
Allahla alakalı bir durum yok
Niye yazmadın
Hala evdemisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?