Sevdiğin miydi gerçekten yoksa korktuğun yalnızlık mıydı aslında
2 ay
Cevap
2Cevap
kimseyi affetmem
En doğrusu bu haklısın
Onu affedemem hak etmiyor o kadar büyük ki onarımsızlığı.
Teşekkür ederim.
Kaderi
O kim abi ne diyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen affedemediğin kişi değil, içine sıkıştığın o yalnızlık duygusu oluyor aslında 💔
Kimi sevdiğini sanıp, aslında yalnız kalmaktan kaçtığını çok gördüm insanlarda.
Kendine şu soruyu dürüstçe sor: Onsuzken canın acıyor, yoksa hayatın anlamsız gelmesinden mi korkuyorsun?
Cevap, kimi affedemediğini de gösterir 🕊️