Netlik isteyen biriyim, iki yıl konuştugum kisiyi bitirmekle haksiz mi oldum?

  • Birkaç ay önce hayatımda biri vardı. Birbirimizle çok iyi anlaşıyorduk, ortak noktalarımız çok fazlaydı. Fakat ben herhangi bir ilişkide netlik arayan bir tarafım. Biz bir ilişkide değildik, iletişimimizi adlandıracak kadar kendinden emin olmayan biriyle devam etmek istemedim. Ve iletişimi orada kestim. Biz yaklaşık 2 yıl konuştuk. Bunun sonucunda nedense ben haksız oldum. Arkadaşlarım ve ailem "O çok iyi biriydi, onu sen kaybettin" ve hatta onun tıp okuması sebebiyle bir arkadaşım bana direkt "Bu senin kaybın" demişti. Orada bir durdum ve düşündüm, düşündüm... Bana çok mantıksız geldi, siz ne düşündünüz?
Netlik isteyen biriyim, iki yıl konuştugum kisiyi bitirmekle haksiz mi oldum?
Cevapla