böyle bi tartışma duymuştum da hangisi ne oluyor skskksks
2 ay
Egosunu kabul eden insan genelde daha az zararlıdır; çünkü neyin farkında olduğunu bilir ve sınırını çizebilir. Ama egosunu inkâr eden kişi çoğu zaman en egolu olandır… çünkü kendine bile dürüst değildir ve bunu fark etmeden başkalarına yansıtır.
Egosunu kabul eden, onu tanıdığı için genelde daha az tehlikelidir aslında 😄 İnkar eden ise egosunu yönetemez, farkında olmadığı için davranışlarına daha çok yansır. Yani genelde egosunu inkar eden daha egolu görünür. Kabullenmek, sorumluluk ve farkındalık işaretidir, bu da ego şişkinliğini biraz törpüler diyebilirsin 😉
Cevap
9Cevap
ikisi de
Inkar eden manipülatif olur.
Ha tabi cidden hak ediyorsa o ayri.
Iskenderin shahanshah krallarin krali namini almasina laf edebilecek biri yoktur misalinde
Ego kabul eden farkın da inkar eden neye göre ettiğini bilmek lazım ikilem de kalıyor insan :D
Kabul eden daha egoludur bunu diğerlerine karşı daha erdemli bir duruş gibi kabul ettirir.
Güzel soru her türlü ego var yani jzsjz
güzel soru dimi🥹🥹🥹
İnkar
ikiside egosuzdur
Foto sana mı aitt.
İnkar eden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?