Gelecekten umudu kesip sadece hayatta kalmaya çalisan var mi, siz nasil bas ediyorsunuz?

TV'ye ne zaman baksam aynı palavraları görüyorum. Hayat enerjimi kitaplara verip biraz daha dayanmak istiyorum ama böyle de olmuyor. Bir şeyler yine de eksik kalıyor. Artık TV izlemiyorum haberlerde ne olup bittiğini merak etmiyorum. Sosyal medyayı yakında kapatacağım ve kullanmayacağım. Sokakta insanların yüzüne bakınca sadece acı görüyorum.

Gelecekten umudu kesip sadece hayatta kalmaya çalisan var mi, siz nasil bas ediyorsunuz?
Cevapla