Neden ben zor durumdayken kimsenin canı acımıyor ama onlar zor duruma düşünce ben acı çekiyorum?

Ben her zaman yalnızım, kimsesizim, yabancı insanlar zaten yabancılar. Zor duruma düşünce annemle babamın bile umurlarında olmadı, olmaz. Hatta acımdan zevk alırlar, zor duruma onlar sokarlar. Ama niyeyse onlar zor duruma düşünce ben hiç dayanamadım, hâlâ dayanamıyorum ama bu bi nebze kendime haksızlık oluyor galiba.

Güncellemeler
2 ay
İçgüdüsel olarak direkt arayıp soruyorum iyi misin birşeye ihtiyacın var mı vb ben ama tamamen kimsesizim durumumu herkes biliyor ama en son kim içtenlikle nasılsın iyi misin diye sordu hatırlamam. Kötü günlerimde genelde insanlar ya yok olurlar ya da ezmeye çalışırlar cidden merak ediyorum onlar da insan ben de insan ama neden böyle
Neden ben zor durumdayken kimsenin canı acımıyor ama onlar zor duruma düşünce ben acı çekiyorum?
Cevapla