Sizi anlamayan birine kendinizi anlatmaya calismak ruhunuzu da tüketiyor mu?

Sizi zerre anlayamayan birine, laf anlatmaya çalışmak...

Kişilikvekarakterebru2777

Sizi anlamayan birine kendinizi anlatmaya calismak ruhunuzu da tüketiyor mu?
Güncellemeler
2 ay
Bazen sadece durup kendimi sorgularken buluyorum; gerçekten çok mu fazla şey istiyorum, yoksa olması gerekenin peşinde koşmaktan mı bu kadar yoruldum? Ben demeden zihnimden geçenlerin bir kez olsun fark edilmesini, o istemeden gelen" ince düşüncelerin huzuruna sığınmayı çok özledim. Kelimelere dökülen her isteğin tadı biraz kaçıyor sanki; ben talep ettikten sonra yapılanın kıymeti kalmıyor, sadece bir görev gibi hissettiriyor. Oysa ben, sadece bir bakışı
Güncellemeler
2 ay
Oysa ben, sadece bir bakışımla duyulmak, sessizliğimle anlaşılmak ve bir defa olsun birinin benim için "Sen söylemedin ama ben senin için düşündüm" demesinin o eşsiz zarafetini yaşamak istiyorum. İstemekten, hatırlatmaktan ve kendimi sürekli tercüme etmek zorunda kalmaktan o kadar yaşlandım ki; artık anladım ki asıl dinlenmek, birinin ruhuna hiç konuşmadan misafir olabilmekmiş. Sizce de birini, o daha istemeden düşünebilmek bu kadar zor mu, yoksa ben mi çok şey bekliyorum?
Sizi anlamayan birine kendinizi anlatmaya calismak ruhunuzu da tüketiyor mu?
Cevapla