Sizde de her şeyin tadı kaçıyormuş gibi geliyor mu, hayat neden bu kadar sıkıcılaştı?

Gittikçe her şeyin tadı kaçmaya başlıyor, eskiden kıyafet alışverişi yapmak, sevdiğim yemekleri yemek başka duyguydu, şimdi her şey sıkıcı, tatsız-tuzsuz:[
Sizde de her şeyin tadı kaçıyormuş gibi geliyor mu, hayat neden bu kadar sıkıcılaştı?
Sizde de her şeyin tadı kaçıyormuş gibi geliyor mu, hayat neden bu kadar sıkıcılaştı?
Cevapla