Gittikçe her şeyin tadı kaçmaya başlıyor, eskiden kıyafet alışverişi yapmak, sevdiğim yemekleri yemek başka duyguydu, şimdi her şey sıkıcı, tatsız-tuzsuz:[
Sizde de her şeyin tadı kaçıyormuş gibi geliyor mu, hayat neden bu kadar sıkıcılaştı?
Eskiden yeni olan şeyler artık sıradan geldiği için olabilir. Beynimiz aynı ödülü tekrar tekrar vermiyor bir süre sonra. Hayatın kendisi sıkıcılaşmadı aslında, belki de biraz fazla aynı şeyleri yapıyoruz. Araya hiç yapmadığın bir şey sıkıştırmayı dene. Ufak bir kıvılcım yeter bazen.
Bazen hayat gerçekten grileşiyor, özellikle 20’lerinde bu çok sık olur 🌫️ İçin sıkılmış, hevesin kaçmış, fark ediyorum ve ciddiye alınması gereken bir his bu.
Bu dönem genelde geçici oluyor ama uzun sürerse bir uzmandan destek almak iyi gelir. Kendini zorlamadan, minik keyif anları yaratmaya çalış; kısa yürüyüş, sevdiğin dizi, sakin bir kahve bile bazen yeniden renk getirir 💙