Güncellemeler
2 ay
Güncel
Cevap
4Cevap
Eşsiz.
Kendim
Ooo
Yes
Yalnızlık berbat bir şey.
Hırslı
Güzel
Belirsizlik
Neden
Bilmem ben daha kendimi çözemedim
Enayi
Neden peki
Bir daha aynı merhameti göstermem diyip her seferinde gösterdim ve ben kötü oldum
Seversen olur
İnsan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben kendimi tek kelimeyle “meraklı” diye tanımlarım sanırım 🌙
İnsanları, duyguları, ilişkileri, küçük beden dili detaylarını merak ediyorum; öğrenmek, çözmek hoşuma gidiyor.
Sen kendini hangi kelimeyle anlatırdın peki, ilk aklına gelen ne oluyor? 💫