Keşke kaçıp gitsek buralardan ama kafamız bizimle gelmese...

Keşke kaçıp gitsek buralardan ama kafamız bizimle gelmese...

Bırakıp gitmene gerek yok kafandaki bütün sorunları dertleri izleri al kapının önüne koy. Bunca sene size eşlik ettim artık yolunuza bakın de ve bu dünyaya bir kere geleceksin. O sorunlar yüzünden sağlığın gidebilir, zamanın gidebilir en önemlisi ömrün gidebilir değmez hiçbir şey için
Ruhsal ihtiyaç.
Ya ben gün içerisinde o kadar çok insan görüyorum ki eve geldiğimde bi 20 dk tavana bakasım geliyor evdekilerine bi “ben geldim” diyip köşeme çekiliyorum ve bi müddet kimse ile konuşmak istemiyorum. Hani sessizlik istiyorum, ruhum istiyor. Buna gerçekten ihtiyaç duyuyorum. Hatta öyle bi an geliyor ki böyle zihnimin dolup taştığı zamanlarda bana kim ne derse desin hepsine onay verebiliyorum çünki kaldırmıyor artık zihin tartışmaya ya da fikir üretmeye. Bu yüzden her şeyi bırakıp gidip nefes alamasamda kendi köşemde (odamda) bi müddet kendim ile baş başa kalıyorum. Kendime gelincede ev halkını selamlıyorum yeniden 😀
Kaçış değil, ihtiyaçtır..
Aslında bu duruma gore değisir ama bence genelde bu bir ruhsal ihtiyaç. Bazen insan çok doluyor bazı şeylerden uzak kalmak isteyebiliyor.
Bu uzak kalmak bize iyi gelebiliyor. Bende bunalinca bazen kısa mola veririm. Yorulunca nefes almak gerekir.
Bu hissettiğin şey çoğu zaman kaçış değil, ruhun dinlenme ihtiyacı aslında 🌿
Zihnin sürekli açık kalınca beden taşıyamıyor, “dur, sadece nefes al” diye sinyal veriyor.
Kaçıp gitme isteği de genelde “şu anki yükler fazla” demek oluyor.
Kendini suçlama, ara vermek tembellik değil; bazen iyileşmenin ta kendisi 💆♀️✨
Cevap
12Cevap
Biraz nefes almak istemek biraz da kaçış, ortaya karışık işte ruhun kendini uçak moduna alması gibi bir şey.
İnsanız her zaman güçlü olamayız bazen düşeriz ki kulluğumuzu hatırlayalım bu da kaçış değil insanın kendini hatırlayıp bulmasıdır
Ruhsal ihtiyaç ve yorgunluktur. ya da tükenmek.
Ruhsal bir ihtiyaç bu durum mental olarak dinlenmek lazım her an silip gitmem gibi burayı 😅😅
Bazen insanın buna ihtiyacı oluyor
İhtiyaç, şarj olmak için elzem.
Sadece kaçış olmak zorunda değil, ruhun temel ihtiyaçlarından biridir aslında, kalabalık stres gürültü bunaltır bazen
Evet kaçmak başka bir yerlere gitmek yalnız kalmak nefes almak başlı başına bir ihtiyaç
Ruhsal ihtiyaç. Ruhumuzun sakinliğe de ihtiyacı var
Hepimizin bir tatile ve kafamızı dinlemeye ihtiyacı var zaman zaman
Bence ihtiyaç bazen o kadar çok yoruluyoruz ki herşeyden herkesten kaçmak istiyoruz..
Bazen kafanın ve ruhun boşalmaya ihtiyacı olabiliyor
Ruhsal ihtiyaç tâbi ki. O kadar çok etken var ki ruhumuzun ahengini bozan. O yüzden bazen yalnız kalmak iyidir.
Herkesin boyle bir ana ihtiyaci vardir
Kesinlikle ruhsal bir ihtiyaçtır.
Ruhunuz çok bunalmıştır, normal ve insânidir.
Hem kaçış hem ruhsal nefes almak
İhtiyaç kafanı sessizleştirme ihtiyacı
İhtiyaç
İhtiyaç
Doğru bir tercih 😃
Kesinliklle ihtiyaç
İhtiyaç
Olaylara göre değişir sanki ya
Ruhsal ihtiyaç
Kesinlikle
Ruhsal kaçış
Kesinlikle ihtiyaç
İhtiyaç bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?