Kızlar neden iyilikle değıl de narsist toksik erkek tipiyle mi mutlu oluyor sizce?

Mutlu olmak, onu üzmemek, kırmamak, onu düşünmek; bunları görmüyor musunuz, kaba saba hırt olup kısıtlamak hoşunuza gidiyor?

Kızlar neden iyilikle değıl de narsist toksik erkek tipiyle mi mutlu oluyor sizce?
Cevapla