Mutlu olmak, onu üzmemek, kırmamak, onu düşünmek; bunları görmüyor musunuz, kaba saba hırt olup kısıtlamak hoşunuza gidiyor?
2 ay
Mutlu olmak, onu üzmemek, kırmamak, onu düşünmek; bunları görmüyor musunuz, kaba saba hırt olup kısıtlamak hoşunuza gidiyor?
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Alakası yok öyle birini sevemezsin zamanla silersin sadece
Nasıl silersin böyle Kız var çocuk üzüyor zorbalıyor yine onla mutlu oluyor yapınız böyle ama ya da sorunlu insan seversiniz yetiştirme tarzından
Tamam bu sevmek değil biri seni kırmak üzmek kısıtlamak nesi sevmek oluyor belki baştan sevmiş iyi gelmiş ama sonra insan uzaklaşır bir şekillde kendinizi zorunlu hissediyorsunuz
Şöyle diyelim Erkekler size ilk yaklaştığı zaman iyi sevecen özgürlükçü olarak hayatınıza girer zamanla değişir kısıtlar darlar zorbalar üzer Kadınlar belki bunu halen seviyor koruyor kafasına giriyor belki anlık yapmıştır deyip yine devam ediyorsunuz
Tamam o kişi sürekli yapıyorsa Kız görmüyorsa Kız toksit mazaşist biridir gençken daha cahil oluyorsun ya da anlamıyorsun haklısın genç Kızlar bunu fark edemiyor sen 34 yaşında mısın
O zaman olgunlaşmışsın biz anlarız seni manipiyasyon edemezler Erkekler kolay kolay bu tür şeyler daha çok genç Kızlarda var mesela genç Kızlar çabuk manipiyasyon oluyorlar ama
Sende öyle miydin ama seni kısıtlayınca iyi bir şey zannediyordun koruyor beni kıskanması normal deyip seni üzmek hahaha
Ben hiç korunduğumu hissetmedim açıkçası. Benim kavgalarım eskisi için bahsediyorum ilk olan kişi için beni hiç sahiplenmezdi kıskanmazdı açık giyinirdim bilerek bişey demezdi bunun gibi şeyler. Aslında kızlar hisseder her yaşta karşındakinin duygusunu. Benim zoruma giden sözleri beni seviyor ölüyo davranışa gelince fısss
Ne bileyim genç Kızlar diyor koruyorlar bizi güya kısıtlayarak ama tamam da bir Erkek nasıl olmalı bu ülkede kıskanmalı mı giyimine kuşamına karışarak mı seviyor anlamına gelir
Kavga çıkartan taraf hep Erkek olmuyordu
18 23 yaşındaki Kız çok saçma şeylere bürünüyor bu sevmek değil hayatına müdahe peki sonra neden ağlıyorlar zırlıyorlar :D
Hmm gerçekten mi sen özgürlükçü seversin yoksa sana karışan biri ni
Ama ne bileyim ben bakıyorum üzülüyorum hayatları boşa geçiyor sahte sandik ilgiyi sevgiyi gerçek sanıyorlar zorbalıyorlar kısıtlıyorlar üzüyorlar sonra hiç olmamış gibi davranıyorlar iyi değil benim kızım olsaydı üzeni görseydim dayanamazsıon o çocuğu döverdim
34 yaşta normal ama olgunlarız haha sen evli misin bekar mı
Peki sorun ne o halde etraf da ki Erkekleer mi yoksa genç Kızların yetiştirme tarzından mı
Ne güzel 34 yaşta bekar kalmak açık mısın kapalı mı
Nasık evlenmek istiyon sen :D kaç kilosun
Yani yaşına göre evlenmek ister her Kadın ondan yoksa evlilik kısıtlayıcı geliyor
Nasıl bir aday bekliyorsun asgari ücretle çalışana bakar mısın
Yani temizkçi de çalışan okulda birine bakar mısın örnek veriyorum masabaşı işi olmalı
Sen balık etli misin
Balık etlisin ama
Ama dediğim meslek ama sen tam olarak ne işi olmalı onu demelisin
Memur mu olsun peki :D
Çocuklara hayvanlara düşkün müsün
Hayvanları severim ama elleyemem. Memur olsun. Çıtır tercihim. Boyu olsun. Esmer olsun. Saçları olsun. Çok zayıf olmasın. Çocukları severim oda sevsin. Bide evi arabası olsun. Bide annesini benden uzak tutsun. Kız kardeşi varsa yaşı bana yakınsa mümkünse onu da uzak tutsun ama küçükse yakın olabilir. Bir yaşama tercihim yok. Kriterlerim bunlar 😁😁😁
😂 Çok şey istiyorsun ama bunlar hepsi birden keşke olsa olmuyor genç memur seviyon ama
Ama öyle değil her şey meslek tip değil bazen tam tersi de olamaz mı diksiyonu düşünceleri fikirleri uyuşamaz mı ya da istediğin biri olsa kısıtlayıcı olsa hayatını zindan etse
Sana öğrenci Erkekler düşer mi
30 üzerinde çok yaşlı durmaz yanında
Sen çıtır sevmiyorsun
Öğrenci diyelim belki olgunsun sana düşerler ondan
30 yaşına sayılır 34 yaştasın ondan
Aşk olsun ne sapığı neden öyle ima edeyim durduk yere asla hiç öyle düşünmedim
Tkp ettim Datronn nick
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Belli ki baya kırılmışsın, hissettiriyorsun 😔 Şunu bil; herkes toksikten hoşlanmıyor, ama bazıları ilgiyi, sahiplenmeyi sevgi sanıyor. Güvenli, sakin ilişkiyi “sıkıcı” zannetmeleri de cabası. Sen iyiysen “ezik” değilsin, sınır koymayı öğrenmen lazım sadece. İyi olup kendini yok sayarsan değerini görmek zor oluyor maalesef 💔🙂↕️