31 yaşındayım ne eş var ne bir dost..
İşe git eve gel boğuluyorum...
31 yaşındayım ne eş var ne bir dost..
İşe git eve gel boğuluyorum...
Cevap
49Cevap
Hemen yardımcı olmak adına bir sürü şehirden insan yazmış🤣
Eğer bedenen sosyalleşemiyorsan, sanal dünyayı iyi kullanıp burada arkadaşlıklarını ilerletmelisin. Sana konusurken yorgunlugunu unutturacak insanlar mutlaka tanırsın.
Seni çok iyi anlıyorum insan yalnızlıktan belli bir süre sonra sıkılıyor ya bir şey hiçbir şey yapmak istemiyor
Yokmu arkadaş kanka destekci vs kimse
Vardır mutlaka sen gibi olan birileri
İş yerinden de mi yok
yani haklısın sosyal bir hayat olmadan çok zor nasıl dayanıyorsun
Baskalarinin depresyonu benim normalim oldu iyice.
başkalarının mutsuzluğundan mutlu olma ama nedne yanlızsın peki bu kadar
Demek istedgim anlasilmadi sanirim
Baskasinin kendisinde depresyon, mutsuzluk olarak tanimladigi haller benim normal halim diyorum
hımmmmm anladım yanlış anladım sanırım evet mümkün ama bunu böe yapmak zorunda dğeilsin
Yalnızlık zordur bu durumda kendine sosyal cevre edinecek bir yöntem bulmalısın. Akşamlar gideceğin sohbetler, müzük vs etkinlikler
İyi haftalar merhaba
Bekliyorum deme ye
Söylendiği gibi yazdım çünkü iletişim amaçlı olduğu için soruyu kaldırıyor
Birazdan buradakiler şevkatli kollarını açarlar sana
Çok zor bir dururum monotonluktan çıkman lazım hiç mi çevren yok
kötü bir hayat ama bir yandan bakınca gereksiz insanlarda yok hayatında :)
O günümüz cagının hastalıklarından biri şu aralar gayet normal bir sey
Hepimiz öyleyiz. Ben de evden işe işten eve başka bişey yok
Bende senin gibiyim ve yalnız yaşıyorum yeni taşındığım İstanbul’da yapayalnızım
Ciddi ilişki mı takılmalık mı seviyor istiyorsun peki
İş yerinden ya da başka yerden konuştuğun arkadaşın yok mı
Flört vb yok mu
Çok zor bir durum. Depresyona girmeden tedbir almalısın
Bende 37 hiç evlenmedim İstanbul’da tek yaşıyorum hangi ildesiniz
Offf üzücü bir durum aynı durumdayız desebe gurbette olan bilir
Eş dost çok iyiler ya olmaması daha iyi
hımm olur olur yakın zamanda
Yalnız mı yaşıyorsunuz?
Efendi dürüst bir arkadaş bulmak zor. Benim gibi
Bende yalnızım gayette uyuyabiliyorum
Offf 🚬🚬🚬
Aynı a nokta q
Yalnız da yaşıyorsan ağır yük
Ailen uzak mı
Patlarsın yakında
Ne iş yapıyorsun?
Biraz dağıtmak istemezmisin
Ben de senin gibiyim. Ne iş yapıyosun nerde yaşıyosun
Nerede yaşıyorsun
Nerelisin hangi şehirdesin
Aynı dert bendede var 95 liyim
aynı yalnız değilsin.
maalesef ayni ben
Bende aynı
Evlen?
arkadaşa ihtiyacın var
kısmet be hocam
Beni de uyku tutmuyor
Çevrende neden kimse yok
Sosyallesmeyi denemelisin
Ankara dan misiniz
Biraz dışarı kaç
Dost bulunur
Ne güzel işte
evlen o zaman
En azından işiniz var.
eğlenelim şehir neresi
O banada oluyo bazen maalesef
Gel takılalım
Tek başınasın ha
Arkadaşın var artık
meslek nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yalnızlık insanı gerçekten yorar, uykusuz bırakır, seni çok iyi anlıyorum 😔 Yalnız olman, hep böyle kalacağın anlamına gelmiyor ama. İş dışında küçük adımlarla başlayabilirsin; kurs, spor salonu, gönüllülük, hatta online topluluklar bile iyi gelir. İnsan tanımak zaman alır, sende bir problem olduğu anlamına gelmez. Kendini suçlama, sadece sosyal alanlarını yavaş yavaş genişletmeye odaklan 🧩💫