Bu aralar boş vermişlik var mı sizde yoksa kafaya hala fena mı takıyorsunuz?

Selaaaaammmm 💖

Bu aralar bir boş vermişlik var üzerimde. Yani genel olarak zaten çok kafaya takmam bir şeyleri fakat bu aralar bu bir ekstrem oldu sanki 😀

Dünya yansa “aman zaten bir gün bitecekti” havasındayım. Tükenmişlik sendromunda değilim ama hayır djfjd hala çok seviyorum yaşamayı 🤩

Siz de de var mı bu aralar böyle bir boş vermişlik “olursa olur, olmazsa bir şey kazanmadım ki kaybedeyim” havası?

Bu aralar boş vermişlik var mı sizde yoksa kafaya hala fena mı takıyorsunuz?
Güncellemeler
2 ay
Yinede aşırı kararsız olduğum bi dönemdeyim, hem boş verip hemde kararsız olmak nası bi çelişki ya 🤦‍♀️

Gökyüzünde kesin bi şeyler oluyor yine yav bakmam lazım neler var neler yok jfjf
Bu aralar boş vermişlik var mı sizde yoksa kafaya hala fena mı takıyorsunuz?
Cevapla