Gökyüzünde kesin bi şeyler oluyor yine yav bakmam lazım neler var neler yok jfjf
Bu aralar boş vermişlik var mı sizde yoksa kafaya hala fena mı takıyorsunuz?
Gökyüzünde kesin bi şeyler oluyor yine yav bakmam lazım neler var neler yok jfjf
Selaaaaammmm 💖
Bu aralar bir boş vermişlik var üzerimde. Yani genel olarak zaten çok kafaya takmam bir şeyleri fakat bu aralar bu bir ekstrem oldu sanki 😀
Dünya yansa “aman zaten bir gün bitecekti” havasındayım. Tükenmişlik sendromunda değilim ama hayır djfjd hala çok seviyorum yaşamayı 🤩
Siz de de var mı bu aralar böyle bir boş vermişlik “olursa olur, olmazsa bir şey kazanmadım ki kaybedeyim” havası?

Keşke öyle davranabilseydim... En gereksiz insanı , olayı bile kafaya takabiliyorum... Sanki dünyanın en güzel cümlesiyim de herkes kör ve sağır.😒
Bahaneler çoğaldıkça, gerçekler sadeleşir… ve en sonunda geriye sadece değer verilmeyen bir sessizlik kalır. 🐣
Evet güzel bi söz oldu bu 🤩
Boşvermişlik değil de daha çok şöyle bir duygu oluşmaya başladı dünya tatsızlaşıyor her an başımıza bir şey gelebilir o yüzden içimde kalmasın alayım , yapayım gibi bir duygu içerisindeyim.
Anladımm, fena görünmüyor ehehe
Evet pek fena değil😅
Var evet. Hiç bişeyle uğraşacak enerjim yok. Ben tükenmişlik sendromuna da girdim sanırım.🤔 Neyse şunu bırakayım.
Ah en sevdiğim şarkılardan 🤩
O enerji yaşamaya varda geri kalanı için yok sanki ahaha
İkisi de olsada olur olmasa da benim için.
Gamsız insanları sevmiyorum.
Hayatımın hiç bir karesinde boş vermiş olmadım. Bu daha çok mizaç ve karakterle ilgili sanırım.
Boş versem düşecekmişim gibi.
Bakış açısı tabi 🤗
Herkes nası mutluysa o şekilde yaşasın. Herkesin hayat ile farklı bi geçim stratejisi var, bazıları boş vererek bazılarıda dert ederek.
Bence de öyle, nasıl mutlu oluyorsan.
Ben de bu modlara arada giriyorum, özellikle etraf çok kaotikleşince 😄 “Olursa olur” kafası bazen aslında zihnin kendini koruma hali oluyor, minik bir savunma mekanizması gibi 🧠✨ Yaşamayı seviyor olman çok güzel, o yüzden bu boş vermişlik bence geçici bir nefeslenme dönemi. Tadını çıkar ama tamamen salıp ipleri de bırakma derim 💖
Onca şeylerin arasında belkide zihnim sıyrılmaya çalışıyor he ne dersin? 😀
Valla kendini kandırıyorsada çok iyi yapıyor jfjfjf dahaaaaa mutluuuu olamaaaaaammm 🎵
Zihnim sever küçük oyunları jfjfd bende onunla oynuyorum haberi yok 😏🤣
Cevap
18Cevap
Her şeyi boşvermiş, hiçbir şeyi düşünmek istemiyor gibi bir ruh halindeyim retro mu dolunay mı var 😅
Bir şeyler olduğu kesin jfjf
Fırtına öncesi sessizlik yaşıyorum sanki ahaha
Sen astroloji ve burçlar fenomeniymişsin, neler var burcumun gökyüzünde bu aralar 😀
Hangi burçsun 👀
İkizler 🧚♀️
Hııı uranüs ikizlere geçti de etkisi nedir bilmiyorum bakmadım
🤦♀️
Hahahaha ikizler haftalık yorumları yazarım da uzun bayy
Valla aşırı bir boşvermişlik var tabii bunun nedeni ise gel gitli dönemlerim başladı ondan
Günaydın Monroe'cim 💖
Bazen boş veriyorum. Bazen de tutuyorum 😀
Yani denge kurmaya çalışıyorum aslında kendimce. Bazen başardığımı hissediyorum, bazen de başarısız olduğumu..
En önemlisi denemekten vazgeçmiyorum ve bu halimi gerçekten çok seviyorum. Seni de seviyorum güzel kızçe ve özledim 🥹🫂
Hayat buuu çıkışları gibi inişleride olabiliyor mühim olan seninde dediğin gibi denemekten hele ki umut etmekten vazgeçmemek 🌟
Bilmukabele, hoş geldiiinnn 🫂
Hoş buldum canım benim 💖
💖🫂
Bu aralar boş vermişlik herkes de olabilir. Sıcaklar devam ederken birden soğuk ve yağmur, hava değişince ruhlar da değişiyor, Soğuk dışarı çıkmayayım, dışarıda işim yok. Hava da puslu evde otururken de uyku bastırıyor. Uzanayım battaniyem nerede!
Bu aralar hayat beni yakaladı dalgasına sürüklüyor bir süreye yine normal boş veren halime dönerim illaki😅 daha çok hem kafaya takan hem boş vermiş olan biriyim pek dönemsel de değil
E iyi denge var ise mis gibi 😀
Biraz ele oldu kusura bakma jfjfj kaçmış gözümden
Bişey diyimmi ben genelde birşeyleri çok kafaya takan biriyim o yüzden bu kafa çok iyi geliyor be banane diyorum boşverrr ne olacakki anasını diyorum olursa olur olmazsa olmaz yaniii diyorum bu mantıklı olanı değil istediğimi yapıyorum kafaya takmıyorum daha mutlu hissetmeye başlıyorum bu kafa daha güzelmiş ama bunu yaparkende takmıcan aga korican Böyle olmayıda vs. Vs.
Nası mutluysak öyle gerçekten
Merhaba, dönmüşken selam vermek istedim 😊
Takıyordum ama, bu ay aydınlanma yaşadım. Ferahlık indi göğsüme, artık takmıyorum
Hoş geldiiinnnn, erken geldin ehehe çok sevindim adına 🤩
Evet ahaha olsun iyi ettinde geldin 😌
Ben yıllardır boşvermişliğin rehaveti fakat sorumluluk bilincinin ağırlığı arasında falanım yani
Amaaaan boş ver
Deli diyen de çoktur veli diyen de çoktur. İnsan ağzı olunca kullanmak istiyor. O yüzden mecburen boş veriyoz yani
İnsanlara laf anlatamazsın zati hayatına bakacaksın. Kimseyide mutlu edemeyiz çünki çikolata değiliz eheheh
@Ben_köpraa Ama o çikolatadan bile daha tatlı tağam mı şldjsaks
Bırakın bu gökyüzü mökyüzü işlerini odaklanın odaklanın jhsjsj
Ama doğru şeyler çıktı jfjdjd
Zaten takıntılı bir insanım yani kafaya takarım boşvermişlik maalesef yok
Peki ya neden? Hani beklentiler mi karşılanmıyor ya da ince detaylısın ondan mı..
Umarım tez vakitte rahatlarsınız 🌟
Galiba bu aralar bende senin gibi bı dönemdeyim ya 🥲
Aynı burç muyuz acaba 🙇♀️
Ben baktımda gökyüzünde bu aralar fena şeyler oluyormuş ahah
Değiliz ama olsun bi bağ olabilir 🫠
Kendi ailem ve benim hayatım dışında her şeyi boşverdim evet.
Mis 🌟
Boşvermişlik de var da gerçekten neden her şey ters gidiyor diye kafaya takıyorum insanlık hali ya
Anlıyorum..
Hiçbir şeyi takmıyorum acayip saldığım bir evredeyim
Gökyüzünde gene bi şeyler oluyor sanki jfjdj
yeni aya girdik ve ay benim (koç) burcunda 🌚
Sebebi bu mu acaba.. Bakmalıyım diyip bi fırsat bulup bakamadım 🤦♀️
hangi burçları etkilediğine baktım bugün soru olarak paylaşıcam denk gelirsen görürsün 🥰
Bakacağım unutmazsam 🤩
Merhaba gündemdeki olaylarla ilgili bir şeyler sormak istiyorum düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum sizce okullarda x ray cihazı olmalı mı ve polisin öyle durumlarda öyle saldırganları öldürme amacıyla öldürme yetkisi olmalı mı sizce
@selinawoman
Hiçbir zaman kafama takan birisi olmadım. Bir olaya takılı kalma sürem 30 dk falandır
Senin yokluğun kadar hiç bir şeyi kafaya takmadım bu aralar:)
Boş vermiştik baskın 😅
Boş vermişlik*
Hayat kısa kuşlar uçuveriyooorrrr
Uçsun uçsun kuşlar 😅 boşvermişim boşvermişim boşvermişim dünyaya. ağlamak istemiyorsan sende boş ver dünyaya jdj
Ondan işte jfjfj
Evet detoks zamanı gibi bosverdim
Hayat kısa çiçek 💖
İkiside var yani ne yalan söyliyeyim ehheeh
Bendede var ikisi gibi kararsız karışık fakat aynı zamanda boş vermişlik jfjf
Evet bu sahte Monroe sanırım 🤦♀️🤣
Yok akşama doğru netleştim bazı şeylerde. Rahatladım gibi.
Orijineli değil işte başka bi kadın yav ehehe
Hiç bi fikrim yok ki 😀
Boşkoydum ula sende öyle yap
Olabildiğinceee.. Yinede kararsızım çok bilemiyorum ya
Hemide nası 🙇♀️
Umursamıyorum ama hissediyorum maalesef
Evet bunu çok iyi anlıyorum..
Kafaya takmıyorum ama boşvermiş halde de değilim
Dengedesin yani. İyi bence bende öyleyim ama bu aralar daha çok boş vermişliğin evresindeyim, düzelir umarım ehehe
Umarım düzelir
Tükendik ve boşverdik buralarda boru cevaplıyoruz
Boşvermislik en iyisi
Her şeyi boş veriyorum. Sonunda sorun oluyor
Bir sorun varsa bile o artık benim olmuyor
Benimki boşverliği de geçt koyvermişlik oldu
Evet var
Evet var
E mutlu ediyorsa 😌
Boşvermişlik
Hayat kısa olsuuunnn
Boş veriyorum
Boş vermişlik oluyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?