
Aranızın iyi olduğu fakat ters düşseniz, içindeki kötülükleri haykıracak insanlar tanıdınız mı?

Aranızın iyi olduğu fakat ters düşseniz, içindeki kötülükleri haykıracak insanlar tanıdınız mı?
Oldu tabi ki o insanlarla da samimi olamadım sonra mutlaka gerçek yüzleri çıktı hatta öyle birisi vardı ki bu insan sinsi diyordum hayır çok iyi biri diyorlardı ve bir gün hepsi gelip çok haklıymışsın dedi çok anlamasak da genel olarak insandan anlarız
Hep söylerim bir insanın mizacını tartışma esnasında görürsünüz.
Tartışma esnasında, çok kırıcı olmamak lazım herkes zeka zeka der ancak duygusal zeka daha önemli. Hiç unutmam kankam "Sen tartışmayı yönetebiliyorsun, ben tonlarca şey, dedim. Biliyor musun takdir ettim seni içten içe bu olgun olduğunu gösterir" demişti. 💁
Evet ✨
Çok tanıdım özellikle burada 🤦🏼♀️ benden uzak Allah'a yakın işim olmaz. Bi b. k yapamicağını anlayınca havladı havladı çekildi 🤦🏼♀️ ortada hiç bişey yokken bir anda yüceltildiğimde ses çıkarmıyorum ama bu anlamıyorum demek değil 😄
Reelde daha çok kendini sevdirmek için iyi davrananlar var. İkisini de hiç sevmem
Bana iyi davranan birisi başkasına kötü davranıyorsa o iyi bir insan değildir onunla uzaktan yakında hiçbir bağım olmaz en kibar şekilde haddini bildirir ona unutamayacağı bir iyilik yaparım 😬
Evet, tam da anlattığın tipler var ve genelde içgüdülerin hiç de boş konuşmaz 😏
Sana iyi davranıp, ufak bir tartışmada zehir saçacak insanlar beden dilinden belli olur; gözleri soğuktur, alaycı gülümserler, başkalarını çekiştirirken keyif alırlar. 💣
Mesafeni koruman yeterli, herkese ruhunun kapısını sonuna kadar açmak zorunda değilsin. 🧊
Cevap
8Cevap
Maske takan insanlar hepimizin hayatından geçmiştir :)
Evet var, aramız iyiyken beni yüceltip ters düştüğümüzde yerin dibine sokmak için elinden geleni yapacak insanlar tanıdım.
olduğunda siler geçerim direk.
Evet oldu, hemde fazlasıyla oldu.
Ohooo onlardan çok ne var? Misal yüzüne gülüp arkandan konuşan tiplerin hepsi bu kategoride. Halbuki 5 para etmezler. Haklarında iyi düşünmem için bir sebep yok
Mecburiyet daha da sıkıntılı bir durum ama mecbursak yapacak bişey yok. Mümkün mertebe gerginlik oluşturmadan aynı ortamda geçinip gitmeye bakmak gerekiyor. Ama bir mesafen, sınırın ona göre olur sonuçta kimse kimseyle samimiyet kurmak zorunda degil
😌👍🏻
İki yüzlü yani, oldu tabii.. iyi görünse bile samimiyetsizdir.
Yok kardeş ben öylelerini tutmayrum etrafımda mesafemi bayağı da uzakta tutuyorum ne gerek var öyle mi böylemi kendimizi yemeye ula
Reelde asla olmadı ama bu sitede çok olmuştu...
Oldu ve haklı çıktım. İtinayla da aşağıladım laf arasında.
Nadirende olsa olabiliyor bu durum. Ama şöyle birsey var insanlar zamanla kendilerini o kadar belli ediyorki. Şaşip kaliyorum o insan bu insan mi diyorum. Insan böyle durumda ister istemez hayal kırıklığı yasayabiliyor tabi.
Tabiki var onlar kendilerini neden diliyle üslubuyla ses tonu ve jest mimikleriyle belli ediyorlar
Yani ben genelde hep dış görünüşe yanılır birini kötü yargılarım ama bana bi fayda bi iyinliği dokununca hep derim dış görünüş hep beni yanıltır diye
Çok tanıdık be kankam
Çevremde çok varrrrr🤷♀️
Ah canım canım diyerekten😅
O sinsi evet var belli ediyor zaten
Hep oldu koca bir aile , hepsiyle kan bağım var...
Oldu tabi en yakınlardan.
Evet oldu abi
Umarım ki böyle insanlar ile karşılaşmayız bile abi 🫶🏻
👑🫶🏻🦁
E tabi bizzat baba taraf
Evet bunu hissedebiliyorum
İranlılar
Oldu
Oldu evet
Oldu
Olmuştu evet
Herkes öyle reis 🤣
Evet öyle de oldu
Yok olmadı
Ben kimse hakkında kötü düşünmüyorum
Oldu
İllaki olmustur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?