Teşekkürler ❤️
Bu aralar en çok hangi konuda hayal kuruyorsunuz?
Teşekkürler ❤️
Ben bu aralar kafam karışık olsa da en çok planlar ve gelecek konusunda hayal kuruyorum. Peki ya siz en çok hangi konuda hayal kuruyorsunuz?

Açıkçası Beşiktaş’ın şampiyonluğunu düşünüyorum. Takımın sezon boyunca daha istikrarlı oynadığı, kritik maçları kayıpsız geçtiği ve son haftalara güçlü bir şekilde girdiği bir senaryo hayal etmek bile heyecan veriyor. Özellikle tribünlerde o atmosferi, son düdükle birlikte gelen sevinci ve taraftarın uzun bir aradan sonra yeniden şampiyonluk coşkusunu yaşamasını düşünmek motive edici. Futbolun en güzel yanı da biraz bu aslında; sadece maçları izlemek değil, bir ihtimalin hayalini kurmak. Tabii ki bu tamamen sahadaki performansa bağlı ama taraftar olarak insan yine de böyle şeyleri düşünmeden edemiyor.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Memurlukla ilgili olumlu düşünüyorum. Var aklımda bir şeyler 🥳❤
Eic için teşekkür 😎❤
Ben de en çok sakin, huzurlu bir hayat hayal ediyorum; kendi küçük dünyam, sevdiğim iş, az insan, bol iç huzur 🌿✨ Senin yaşlarında ben de gelecek ve planlar arasında kayboluyordum, normal bu kafa karışıklığı. Hayal kurarken kendini sıkma, bırak akıp gitsin; sonra içinden en gerçek gelenleri ufak adımlara dönüştürmen yeterli 💭💫
Cevap
11Cevap
cok var yaa olacak mi bilmiyorum ama vazgeçemiyorum
hayal kurmuyorum.
Çok hayal kurarım konuları çoğu zaman aynıdır oda şimdilik bana kalsın...
Evden dışarı çıkmak gezmek ilkbaharı yaşamak hissetmek
Hiç bir konuda diyebilirim
İzin yapıp akşama kadar uyuma konusunda.
Hayal kurmuyorum son zamanlarda
Geleceğim ile ilgili hayal kuruyorum.
Artık hayal kurmuyorum
Trabzonspor şampiyon olsa diye
Maaşım olması
Hayal bu ara yok. Yazı bekliyorum
Senle barismayi nur yuzlum
Hiçbir konuda hayal kurmuyorum
yazın çıkacagım tatilin hayali
Çok beğendiğim bi ev onun hayali
Bana kalsın en iyisi
Kız çocuğu hayali bu aralar baya bastırıyo
mutlu bir hayat hayali. d
Geleceğim
Atanmak
Para para 💸💰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar