Yasalar ve günahlar olmasaydı yine de iyi olur muydunuz?

Kant’ın ödev ahlakında dediği gibi: “Bize faydalı olduğu için yaptığımız iyilikler bizi iyi biri yapmaz.” Aynı durum illegal ve günah olduğu için uzak durduğumuz eylemler için de geçerlidir.

Kendinize şunu sorun: Yasalar ve günahlar olmasaydı yine de iyi olur muydunuz?

Yasalar ve günahlar olmasaydı yine de iyi olur muydunuz?
Yasalar ve günahlar olmasaydı yine de iyi olur muydunuz?
Cevapla