Çılgın kahkaha doğal bırakılmalı mı, yoksa daha usturuplu mu olmalı?

Benim gülüşümü de çılgın buluyorlar ama ben seviyorum ya🤣

Çılgın kahkaha doğal bırakılmalı mı, yoksa daha usturuplu mu olmalı?
Cevapla