Benim gülüşümü de çılgın buluyorlar ama ben seviyorum ya🤣
2 ay
Benim gülüşümü de çılgın buluyorlar ama ben seviyorum ya🤣
İçinden geldiği gibi gülmek doğal ve sağlıklıdır. Kendini sürekli tutmak insanı kasar, yapay hissettirir. Gerçek kahkaha zaten biraz kontrolsüzdür; o yüzden samimi görünür. Ortama göre ayarlamak gerekir. Mesela yakın arkadaş ortamında rahatça, içinden geldiği gibi gülmek normaldir. Ama daha resmi bir ortamda ya da birinin hassas bir anında aynı şekilde gülmek yanlış anlaşılabilir. Yani iki uçtan biri değil aslında. Ne tamamen bastırmak ne de her yerde sınırsız bırakmak. Duygun gerçek kalsın ama ortamı da göz önünde bulundur. Bu dengeyi kurduğunda hem kendin olursun hem de çevreyle uyumlu hareket edersin.
Her zaman olmaması kaydıysa gelirse serbest bırakılmalı özellikle kardeşimle bir aradayken ortalığı yıkar kahkahalarımız ve çok da uyarı almışızdır 😅
Ulan bu böyle mi gülüyor 🤣
Şaşırtıcı 🤣
Sen nasıl rahatsız olmuyorsan, bırak aksın gitsin o kahkaha 😂 İçten gelen gülüş, insanın imzası gibi. Herkes aynı usturuplu kalıba girmeye çalıştıkça hayat sıkıcı oluyor. Tabii çok resmi bir ortamda biraz kısmak işe yarar ama arkadaş ortamında doyasıya gül bence. Senin enerjini taşıyamayan, kendi sıkıcılığıyla yüzleşsin 😄
Cevap
10Cevap
doğal
İçinde bulunduğunuz ortama göre değişir. Gülmek dünyanın en güzel eylemlerinden biridir ama o kahkaha her yerde basılmaz ne yazık ki 😁
Nasıl tutabiliyorlar ya ben bi de ayağımı yere vura vura gülüyom😅
Dogal birakilmali yaa. Bide gulerken kendimizi mi kasalim. Gulun oglum. Valla bak. Cirkinler cirkini nile olsaniz boş ver. Totonuzu yesin lan insanlar.
Usturupsuz olacağım ben 🤪.
İçinden nasıl geliyorsa öyle gülmeli
Boşkoy ula dilediğin gibi gül
NİAAAAHAHAHA diye gülerse olmaz
Çok dikkat çekmeöekte fayda var
Kimin yanında olduğuma göre değişir
Gülmek ayıp değildir, gülünüz.
Bu videodaki kesit harika ya:)
Acemi Cadı dizisinde oynarken daha sempatik kadındı nereden nereye :)
Ortama göre değişir...
Doğal olsun ya
Ortama göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?