Benimkine inanmıyorlar, sonra da üzecek bir olay oluyor. Tabii ben demiştim de diyemiyorum ama üzülüyorum. Bazen hisler şaşırtmıyor
2 ay
Benimkine inanmıyorlar, sonra da üzecek bir olay oluyor. Tabii ben demiştim de diyemiyorum ama üzülüyorum. Bazen hisler şaşırtmıyor
İnsanlar birinin sadece hissiyatına her zaman inanmaz. Özellikle bu kişi sinsi ya da göz boyuyor gibi ağır bir yorum yapıldığında, çoğu kişi bunu otomatik doğru kabul etmez. Genelde kanıt veya gözle görülür davranış örneği ararlar. Sadece hisle konuşmak bazen etkili olabilir ama tek başına ikna edici değildir. Eğer şunu yaptı, sonra böyle davrandı gibi somut şeyler söylersen insanlar sana daha çok güvenir. Yani güven, sadece his söylemekten değil, o hissi destekleyen gözlemlerden gelir.
Senin yaşadığın şey aslında güçlü bir sezgiye sahip insanların çok sık yaşadığı bir durum 😔✨
Bazı insanlar işlerine gelmediği için uyarıları duymak istemez, “abartıyorsun” derler.
Sen yine de hislerini ciddiye al, ama başkalarına anlatırken kesin yargı yerine “bana güven vermiyor, ben mesafe koyacağım” gibi yumuşak cümleler kullan. Kendini koruman en önemlisi 💫
Cevap
3Cevap
Kanka inan buna diyecek bir yorumum yok ama ben kafayi yiycektim gulmekten bi yarim dk once yasadigim olaydan hala ayıkamadım😂
Kendi hayatının şifresi başkalarının elinde olamaz. Hislerimiz bizi genelde yanıltmıyor.
Karakter analizlerim çok iyiidir
Sana yapmamı istermsn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?