Bir güzel oynuyorsunuz duygularla falan💃😃

Bir güzel oynuyorsunuz duygularla falan💃😃

Evet tanıdım güzel kıvıran herifler vardı mazide 😂😂
Sesli güldüm 😂😂
Lafı olmaz güzellik 😃😘
Duygu dansözü lafını çok sevdim, tam manipülatif ama çekici tiplerin özeti gibi 💃🌀
Evet, tanıdım. Özellikle flörtte, bir sıcak bir soğuk yaparak karşındakini kendine bağımlı hale getiriyorlar.
Sen böylelerini fark ettiğin an, içindeki dengeyi bozuyorlarsa bir adım geri çekilmen en sağlıklısı 😉✨
Cevap
26Cevap
bu konuda o kadar tecrübesiz bir insanım oynasalarda bunu anlayamayabilirim
Evet tanıdım tabi ki oynattık biz de
Tanımadım. Tanımayayım da zaten bana denk gelmesinler. Devrimci tokadı atarım😌🥰
Nickin ne kadar güzel senin
Oyyy gelek spas☀️💚🥰 Kırşehir'den sılav u rez
Ser serâ ser çava Delal eksik olma☀️❤️😘
İç Anadolu KURMANCLARI Soreşgerdir biz Qazi Muhammed ve bizim için düzene karşı çıkıp yuvamızı bize emanet eden atalarımız sayesinde varız.. Hep hatırla bu sözümü🥰 daha mutlu hissedeceksin kendini ✌
Ben Doğuluyum, evet haklısın güzellik. ☀️💚
Bakurlu değil KURMANCIM diyeceksin ☀️💚 ✌
Tamam Doğulu Kürdüm işte sen iç Anadolu deyince ben de Doğuluyum dedim
Sağbi canom🥰☀️💚
Evet işlerinde iyiler
😃🌸
Çok tanıdım ama onların bilmediği bir şey vardı. Onu da öğrettim
Iyi kıvıriyorlar jdjdj
Hem de nasıl sjd
Dansöz tanısa mesleğini devreder 😈 sjdj
Shdhs
Sadece aşkta ve kırılmada rol yapamam ama diğer türlü insanlarla kukla gibi oynarım bide nefret ettiğim kişi ise 🤣
Ne yalan söyleyeyim, bu TERİMi ilk defa duydum
Benim lafım bu duymamış olman normal
Doğrudur, ama güzel bi TERİMmiş. Bayağı bi hoşuma gitti 😅😅
Teşekkürler 😅
Rica ederim
Para takarız bizde napalım😃
Ooo😃 👏
Bi sürüü hangisini sayam kiii
Say bereketi kaçsın asjfk
Başlıyorum
Hazırım sdj
Aklıma 8 kişi geldi 😂 diğerlerini unutmuşum bile
Ooo liste kabarık 😂
😅😅😅 birazcıkk
En kısa zamanda yok olmalarını yüce Allahtan niyaz ederiz. 😅
Ahahaa yalnızım bee eskide kaldı onlar
Yalnızım dediğine göre bahsettiğin o 8 kişi exlerin sjfm
Sadece ex diye düşünüyon 😂😂bu arkadaşda olabilir demii
Yalnızım dediğin için aklıma ilk o geldi yoksa tabii ki de olabilir arkadaş falan
👀 ben hepsini saydım araya exlerde girdii
Anlaşıldı merkez shsh
😅😅😅
Oooo adamına sordun hemde nasıl. djd
Belli ki bayağı yormuşlar sjd
Yok henüz tanımadım 😅
Tanımazsın umarım shs
benim gözümde çoğu insan ezik ezik duygularıyla işim olmaz
Ne tanıdım ne de yakından görmedim ki merakım da olmadı hiç 🙃
Tanıdım 🤣 bu da geldi başıma
Tanıdım maalesef keşke tanımasaydım
Hemde fazlasıyla tanıdim
Çoook 😂
Çokun oooları bile çok nasıl iş bu 😂
Bilmez miyim hiç, neyse napiyon 😂
Ooo afiyet olsun geliyorum konum at hemenss😂
Hee orasııı tamam hemen gelirim Brawo bir tane de ev var kapı penceresi var o ev siziin, değil mi? 😂
Cok tanıdım
Gırla tanıdık öyle kitapsızları
Dansöz çok hafif oldu ya hshhdjd
Duyguyla karşılıklı oynuyoruz jzjzjzj
Duygu Dansözü, woww, 👌
Evet tanıdım
Evet
Bir tane sen 🖤
Pardon?
Tanıdım
Tanımadım.
Tanıdım
Hayır tanımadım
Çok kez tanıdım
Siyasette taniyorum
Maalesef fazlasıyla
Evet tanıdım
İsim olmaz
Tanıdım öyle sahtekârlar
maalesef
var var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar