Hayatınızdan, geçmişinizden, yaşamınızdan, tercihlerinizden, sonuçlarınızdan memnun değilseniz olumsuz bir post, bu hayatımızın olumsuz yönlerini ele alıp ölçeklendiriyoruz
2 ay
Hayatınızdan, geçmişinizden, yaşamınızdan, tercihlerinizden, sonuçlarınızdan memnun değilseniz olumsuz bir post, bu hayatımızın olumsuz yönlerini ele alıp ölçeklendiriyoruz
Çok memnunum evet üzülünüyor halime ama haberleri yok ki aslında Allah beni kurtarmış neyden? turdaki olay olsaydı okulda ne olacaktı? ben yanlış kişiye aşık olacaktım onu doğru bir şey sanacaktım belki de rezil olacaktım belki de evlenecektim yani okulu bırakmam bile boşuna değil o durum arkadaşımın sınavı olarak önüme geldi ve anladım herşeyi Allaha şükürler ettim ve kız arkadaşımdan kurtulmaya karar verdim iyi ki öyle olmuş çünkü beni tehlikenin içine sokabilirdi Allah korudu herşeyin bir nedeni var o kadar anlıyorsun ki bunu bir huzursuzluk şüphe yaşananlar size öğretiyor
Yetersiz farkındalıklar yüzünden gecmişimizden pişmanız diye düşünüyorum ama nolursa olsun bu günkü beni oluşturduğu için her parçasıyla barışığım
Bence çoğu zaman gerçek sebep; kendimizi tanımadan, başkalarının doğrularına göre yaşamamız 😕 Toplum ne der, aile ne bekler derken kendi sesin kısılıyor. Yanlış seçimden çok, “bilinçsiz seçim” yorgunluğu bu. İyi yanı şu; fark ettiğin an, küçük de olsa yön değiştirme şansın var 🌱 Hayatı komple çöpe atmadan, içinden sana uymayan parçaları ayıklamak mümkün 💭✨
Cevap
3Cevap
Memnunum da sürdürülebilir bir yanının olmaması sıkıntılı. Yani dökme suyla değirmen çevirmek gibi.
Her şeyi ertelemek bence
Kaderın oyunu dıyelım.
Artık geçmişe takılmıyorum önüme bakıyorum
Memnunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?