Bu döneme adapte olamıyorum çok zorlanıyorum artık bir genç olarak ne yapacağım?

Ben gerçekten sevmiyorum, büyümek de istemiyorum, çok zor bir hâl aldı. Ekonomi, ülke, dünya, gündem günden güne sahada kötü bir hâle geliyor, her tarafta savaş, kan, kötülük. Allah'tan başka sığınacak bir şey kalmadı, Allah dışında, İslam dışında kalbimi ferahlatan hiçbir şey yok ama bunu insanların içinde, özellikle yaşıtlarım içinde belirtince yobaz muamelesi görüyorum. Alkol, sigara kullanmak, sevgililerinin evine gitmek, günde 5 10 erkekle konuşup sevgilisi olduğu halde başkalarına bakmak, küfür ve hakaret etmek havalılık olmuş durumda, kalbim acıyor, ben adapte olamıyorum, çok zorlanıyorum

Bu döneme adapte olamıyorum çok zorlanıyorum artık bir genç olarak ne yapacağım?
Cevapla