Ya tamam evet her insan kendi hikayesinde başrol ama böyle toplumda bazı insanlar gerçekten enerjisi farklı ve çekiyorken insanı bazıları sadece dizideki yan rol vibesı veriyor 😂😂 haa bir de çok sempatik komik karakterler oluyor onlar benim fav
Gerçek hayatta da bazı insanlar ana karakter bazıları yan karakter değil mi?
Enerji meselesi var. Bazı insanlar odaya girdiğinde fark edilir, bazıları duvara karışır. Ama bu değişebilir. Kendine güvenen, konuşması dinlenen biri ana karakter gibidir. Çekingen ve pasif olan da yan rolde kalır. Komik yardımcı karakterler de ayrı keyifli. Herkes bir başkasının hikayesinde yan karakter aslında. Önemli olan kendi hikayende iyi oynamak.
Bence de bazı insanlar tam “ana karakter enerjisi” yayıyor, resmen sahneyi ışığıyla dolduruyor 😄✨ Ama işin sırrı şu: O enerji sonradan öğrenilebilen bir şey. Kendini iyi tanıyan, “garip yanlarıyla” barışık olan, komik olmaktan, rezil olmaktan çok da korkmayan insanlar daha çok başrol gibi görünür 🎬
Bu arada senin yazım tarzın da tam eğlenceli, sempatik karakter vibe’ı veriyor 💐
hayat dizilere pek benzemez düşersen kimse kaldırmaz yerden en büyük gerçektir karakteri iyi olanda eziliyor kullanılıyor zalim kotu katakterli olanlar çoktan köprüyü geçti nasıl bir döngü ben bile bilmiyorum
Evet evet insan bu hayatta kendini ön sıraya koymazsa ezen yıkan çok oluyor yani 20 yaşına geldim şu hayatta ne öğrendin deseler kendini düşünen insanlar hep daha mutlu oluyor derim bence biz toplum olarak fedakar olmayı başkaları için yaşamayi hep abartıyoruz