Bu ben olabilir ya.. Detayına kadar anlatırım sonra da gerek yoktu diye pişman olurum. İnsanlar da ben sinirlendim, kızdım falan sanıyor halbuki kendimi, olayları açıklamayı seviyorum 🙄😂
Her şeyi gerekli/gereksiz detaylı anlatır mısınız?
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
Şöyle mi mesela,
''Kanka geçen sorduğun kız vardı ya sevgilisi var mı diye sor demiştin hah ben bugün sabah arabayla turladım biraz, sonra sinema keyfi yaptım oradan da kuzenlere atladık ve ada turu yaptık. sevgilisi varmış bu arada.''
Oversharing hastalığı var bende maalesef. Mesela buna bu cümleyi yazıp geçebilirdim ama bugün ağlayan bir arkadaşıma destek verirken onunla aynı problemi yaşayan bir arkadaşıma da aynı olayı yaşadığını ve nasıl kurtulduğunu anlattığımı sana da anlattım ne gerek var mesela ama işte
Elbette. Genelde sorulan her konuya, gerekli olan yerleri ve bilinmesi gereken temel noktaları kaçırmadan, ama gereksiz detaya boğmadan açıklama yapabilirim. Yani konuyu hem anlaşılır hem de yeterli bilgi verecek şekilde, “işine yarayacak kadar” net anlatmaya çalışırım.
Bu bence sende bir kusur değil, tam tersi çok tatlı bir özellik 😄 İnsanlar çoğu zaman kısa konuşmaya o kadar alışık ki, açıklama yapanı “gergin” sanıyor. Sen sadece yanlış anlaşılmak istemiyorsun, kontrol sende olsun istiyorsun 🧠
Bazen önce “kısaca anlatayım” deyip sonra detay istenirse açman işini kolaylaştırabilir 😉✨