Her şeyi gerekli/gereksiz detaylı anlatır mısınız?

Bu ben olabilir ya.. Detayına kadar anlatırım sonra da gerek yoktu diye pişman olurum. İnsanlar da ben sinirlendim, kızdım falan sanıyor halbuki kendimi, olayları açıklamayı seviyorum 🙄😂
Her şeyi gerekli/gereksiz detaylı anlatır mısınız?
Her şeyi gerekli/gereksiz detaylı anlatır mısınız?
Cevapla