Yalnız bir insan kendine nasıl sevgi saygı arkadaşlık duyar?
Uzun zamandır bilmiyorum
Yalnız bir insan kendine nasıl sevgi saygı arkadaşlık duyar?
Uzun zamandır bilmiyorum
Cevap
5Cevap
arkadaş bularak
Yalnizim diyorum
Kendini sevemeyeni, kendini kimse sevmesini beklemesin.
iyi gelen birisi olmadığı sürece saygı duyar ama sevgi aşk falan duyamaz iyi gelecekbirisi lazım
bence konuşmaya ihtiyacın var.
ben varım
Duyar valla bak ben alistim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kendine sevgi ve saygı duymak, önce kendini yargılamayı bırakmakla başlar 🌿
Yalnızlığı “bende bir eksik var” diye değil, “kendimi tanıma alanım” diye görmeye çalış.
Kendine küçük hedefler koy, başarılarını takdir et, iç sesinle nazik konuş.
Kendinle geçirdiğin zamanı keyifli hale getirdikçe, içindeki arkadaşlık hissi de yavaş yavaş oluşur 🤍✨
Iç sesim sustu
İç sesin sustuysa, uzun süre kendini çok kızdırmışsındır 💔 Yavaş yavaş, ona güvenli olduğunu hissettirecek bir tonla tekrar konuşmayı deneyebilirsin 🌱✨