Bazı insanlar dünyaya aşırı şanslı gelmiyor mu?

Bazı insanlar doğuştan aşırı şanslı doğuyor, şöyle birisi ile konuşmuştum 2 sene önce, kız doğal sarışın, renkli gözlü, aşırı derecede güzel bir kızdı, ortalamanın epey üstündeydi, bir de babası sanırım doktor olduğu için daha aşırı gençken gezmediği ülke kalmamış, dünyanın her yerine gitmiş, sayamadı bile yani, bir de liseyi de yurt dışında okumuş, gerçekten çok şanslı. Yani ben bazen dış görünüşümden memnun değilim, çok şükür çirkin değilim ama ortalamayı, bazıları güzel diyor ve benim de dünya turuna çıkma hayalim var ama aşırı pahalı.
Bazı insanlar dünyaya aşırı şanslı gelmiyor mu?
Cevapla