Kendimi ifade edemiyorum, yalnızlık ve sevgi açlığıyla psikolojik olarak nasıl başa çıkarım?

Ya ben bazen böyle bir olay yaşadık diyelim, o olayı düzgün anlatamıyorum, anlaşılır anlatamıyorum, düzgün cümle kuramıyorum. Kendimi savunmak istesem aklıma resmen cümle gelmiyor, konuşamıyorum. Niye böyle oluyor, ben cidden bu durumdan çok sıkıldım. Ne yapacağım, bir de bu aralar kendimi aşırı yalnız hissediyorum, sevgi açlığı var, ilgiye ihtiyacım var. Ya sevgili yapmak istiyorum, yardımcı olun. Niye böyle oluyor yaaa

Kendimi ifade edemiyorum, yalnızlık ve sevgi açlığıyla psikolojik olarak nasıl başa çıkarım?
Cevapla