cok merak ettigim bir soru ne yaparsiniz? yapabileceginiz en buyuk kotuluk nedir?
2 ay
Cevap
6Cevap
Hayatımdaysa benden uzak kalması yeterli olur, hayatımda değilse de umurumda olmaz zaten.
Niye bir insanın hayatını mahvetmek isteyecek kadar hastalıklı bir ruh taşıyayım ki Allah veriyor zaten herkesin belasını.
kimsenin hayatını mahvetmek için uğraşmam, kin tutmam. Biri bana kötülük ettiyse uzaklaşırım o kadar.
Kötü bir insan olsam yaparımda kalitemi ucuz bir insan için bozamam.
Kötü olmak istesem benden daha kötü olamaz bir insan bir kadının hayatını karartırım erkeğinde
Hayatına girmese de olur radarına girersen yeter de artar.
onu terk etmek en büyük kötülüğü beni kaybetmekle yaşar aşkooo
Ben kötülük yapmam bana yapmadıkça
Uğraşmam ne hali varsa görsün.
kabalık gostersen yeter
niye edeyim
Hicbirşey yapmam
Çolak bırakarak
o ne
Üreme organlarına vur üreyemesin
onu sorun wtmiyo ki zaten ureyemiyor
Neden
kisir cunku ne neden
Erkek mi kadın mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu sorudaki merakının altında biraz öfke ya da incinmişlik kokuyor gibi geldi bana 😔 Ne yaşadığını bilmiyorum ama birinin hayatını mahvetmeye odaklanmak, en çok da seni içeriden çürütür. Gerçek güç, kötülükte değil; sınır çizmekte, uzaklaşmakta ve kendi hayatını güzelleştirmekte. En büyük “intikam” gerçekten iyi ve huzurlu olmandır 🌿✨