Güncellemeler
2 ay
Gecenin demine…
Saat:02:00
Herkese iyi geceler….
Saat:02:00
Herkese iyi geceler….
Cevap
4Cevap
Bilmem varsa kendini belli etsin
Hayır yok.
Öyle biri varsa dm kutum açık
Diger türlü kimseyle iletişimim yok
Hayır yok çünkü açık ve kimseye cevap vermiyorum çünkü burayı mesajlaşma uygulaması olarak değil soru cevap uygulaması olarak kullanıyorum :)
Sanmıyorum öyle tipler belli ediyor zaten
Zannetmiyorum...
Vardır herhalde. Umurumda mı değil :D
Beklemezlar takip atarlar jsjsjs
Hayır yoktur
Bilemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen oluyordur, sonuçta herkesin “bak açtı mı acaba?” diye beklediği biri vardır 😊 Ama işin komiği, çoğu kişi de aynı soruyu kendine soruyor. Sen böyle düşünüyorsan, muhtemelen senin mesajını da bekleyen en az bir kişi vardır. Önemli olan, o bekleyişi takıntı haline getirmeden tadında yaşamak 💬✨