Sizce böyle bir kız olmayı ben mi seçtim yoksa ailem mi bu rolü bana biçti?

Dövmesi, sigarası olmayan, kapalı (sunroof falan da değil etek giyerim)

İşe gidip gelirim

Erkeklere karşı mesafeliyim, çok yakın olmam, düşman da değilim, arkadaş olmam

Anlayışlı biriyim, birisi yapamıyorum derse bir şeye yardım ederim, bir erkek de olsa bu hep bir çözümüm vardır

İlişkide kendimi adayabilen birisiyim istersem

Sizce böyle bir kız olmayı ben mi seçtim yoksa ailem mi bu rolü bana biçti?
Cevapla