Kişilik & Karakter konusunda 22,4b cevap paylaştı.
İnsanlar çoğu zaman tanıdık olan duyguyu seçer Sen kaosa alışmışsan sakin bir iliski sana yavan gelir Az değer veren kişi daha çekici ulaşılmaz görünebilir Olgun biri sakinlik ister Toy biri genelde inişli çıkışlı drama ister Bu bir fark yaratır
Bence insan önce kendi değerini bilmeli. Gerçek huzurun sakinlikde olduğunu bilen insanlar değersiz olduğu yerde kalmazlar. Güzel sözleriniz için teşekkür ederim
Aynı şey, bu özelliklere sahip kadınlar için de söylenebilir: İyi insanlar acı çeker ve yanlış anlaşılır; bu dünya değerlere ve duygulara uygun değildir. Asil insanlar kendilerini izole eder, geri çekilir ve dikkatli davranır; ne yazık ki sevgi ve saygı çok değerlidir, ancak çok az kişi bu gerçek değeri bilir. Gözlemlerime göre, iyi insanlar sağlıklı bir hayat sürmek istedikleri için yorulurlar, ancak toplum buna karşı çıkar; bu yüzden insanlar bu tür insanları gördüklerinde, onların saf ya da başka bir dünyada yaşadıklarını düşünerek onları bir kenara iterler. Bu özelliklere sahip kadınlar ve erkekler her zaman kendilerini korumalıdır.
Eminim güzel yürekli sevmenin ne demek olduğunu bilen kadınlar da var. İyi insanların aptal yerine koyulması kullanılmasından dolayı çok rahatsızlık duyuyorum. Nerede kötü ve karaktersiz insanlar var ise mutlu. Uzun yıllardır benimde gözlemlerim bu yönde. Herkes birini bulabilir ama çok insana birbirini bulmak nasip oluyor.. Kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim..
İnsanlar iyilik yapar ve yalnız kalırlar, aralarında mesafe olur, ama bu ruhun iyiliğe devam etmesindendir; kötülük yapamaz. Biliyorsunuz, iyi erkek ve kadınlarla alay edenler acınacak haldedir. Bir bakıma, bence Allah iyileri başkalarının zararından korumak için onları izole eder: Arka planı, iyi insanları sahtekârların tuzağına düşmekten korumak için kasıtlı bir perde olarak görün.
İyiyi kötüden ayıran şey, iyilerin her zaman Allah'tan bir çıkış yolu aramalarıdır. Doğru kişi gelmezse, her zaman Allah'ı anmak ve O'nun koruması vardır. Anladınız mı? Üzülmeyin, aksine iyilik yaptığınız ve iyi bir insan olduğunuz için gurur duyun ve bırakın körler kendi yanılsamalarıyla alay etsinler.
Saf temiz içinde menfaat olmayan bir sevgi o kadar değerli ki.. Kadere olan rızamız yazana olan sevdamızdan geliyor zaten. Bende aynı düşünceye inanıyorum
İyi insanları Allah kötüler ile sınav ediyor ama nasip etmiyor iyileri koruyor kolluyor bunu bizzat yaşadım ve gördüm.. Rabbime kadar çok şükür ettim daha iyi biri olmak için daha fazla uğraşmaya başladım.. Şükürler olsun
İyi seven erkekler tercih edilmiyor değil, kendini doğru şekilde gösteremediğinde ya da yanlış zamanda karşılarına çıktığında geri planda kalıyor gibi görünüyor olabilirsin Herkes aynı anda ciddi ilişki istemez. Biri eğlence modundayken karşısına çok düzgün biri çıkarsa, onu seçmeyebilir. Bu, o kişinin değerini düşürmez—sadece uyum meselesidir….
Doğru şekilde göstermek için ağzımızla kuşmu tutalım? Bizim bildiğimiz tek ilişki ciddi olandır başka türünü bilmeyiz. O zaman herkes kendi tercihlerinde yansın diyelim. Yorumunuz için teşekkür ederim
Kardeşim kimse senin sevgine bakmaz yakışıklımısın uzun boylumusun sempatikmisin çekicimisin paran pulun var mı vs. bakar adam gibi seviyorsun diye herkesin sana koşacak şeyi yok şunu anlamıyorsunuz duyguyu kimse görmez kardeşim senin dışın güzel değilse içini kimse merak etmez kusura bakma ben hayal satmam insanlara gerçekleri söylerim
Bence sorun “adam gibi sevmek” değil, bunu yaparken kendini tamamen yok saymak 😔 Sevgi verip sınır koymayan, hayır diyemeyen, kendini ortaya koymaktan çekinen erkek genelde geri planda kalıyor. Çünkü insanlar, biraz gizemi, biraz meydan okumayı, kendine saygısı olanı daha çekici buluyor 😌 Hem adam gibi sev hem de kendini değerli tut, asıl denge orada 💫
Adam gibi seven bir erkek olduğuna dair varsayımının gerçeklikle ne kadar uyumlu olduğunu biz bilemeyiz. En alçak adam bile kendisini erdemli biri olarak kategorize eder zaten. Kusurlarınızı ve eksikliklerinizi kabul etmek yerine ilişkilerdeki hayal kırıklıklarınızı sözde adamlığınıza bağlıyorsunuz.
ömrüm kadınlarla takılmakla geçti emin ol dedikleriyle yaptıklarının hiçbir alakası yok sence normal mi her zaman mı karşılarına yanlış insan çıkar sence her zaman mı kandırılırlar bunu sen mantıklı buluyor musun istisnasız hep karşılarına yanlış erkek çıkmış hep kandırılmışlardır bu hiçbir zaman değişmeyecek evet akıl yok eğlencene bakacaksın o yüzden sıkebildiğini sık hepsi de veriyor merak etme istediği kişiye her şeyi sunuyorlar
Kardeşim benim karı kız ortamım yok bilemem de bu işleri. Zinadan uzak durmayı tercih ediyorum inancım gereği halen dürüst temiz sevilmeye değer kadınların var olduğuna umudum ve inancım var..