Bana bir faydası yararı olmayan insanları hayatımdan çıkarıyorum yanlış mı?

İlla bana kötülük yapmasına gerek yok yani bakıyorum sohbet muhabbet ee yararları bir şey yok ki faydacılık ilkesine güvenirim bana hiçbir katkısı olmayanı çıkarıyorum boş boş sohbet nereye kadar zaman israfı

Bana bir faydası yararı olmayan insanları hayatımdan çıkarıyorum yanlış mı?
Cevapla