İlla bana kötülük yapmasına gerek yok yani bakıyorum sohbet muhabbet ee yararları bir şey yok ki faydacılık ilkesine güvenirim bana hiçbir katkısı olmayanı çıkarıyorum boş boş sohbet nereye kadar zaman israfı
2 ay
İlla bana kötülük yapmasına gerek yok yani bakıyorum sohbet muhabbet ee yararları bir şey yok ki faydacılık ilkesine güvenirim bana hiçbir katkısı olmayanı çıkarıyorum boş boş sohbet nereye kadar zaman israfı
Sadece fayda üzerinden elemek doğru değil. Her arkadaşlık katkı üretmek zorunda değil. Önemli olan zarar verip vermediği, zararı yoksa müdahale etme. 😄
Aslında bakış açın çok da yanlış değil, zaman gerçekten en değerli şey 💬⏳
Ama şöyle düşün; herkes sana somut fayda sağlamak zorunda değil. Bazen sadece iyi hissettiren, güldüren, dertleştiğin insanlar da görünmez bir katkı sağlar.
Tamamen fayda odaklı olursan bir süre sonra yalnızlık hissi artabilir. Denge kurman daha sağlıklı 😉
Cevap
2Cevap
Bu da bir tercih meselesi tabi kimse sen bencilsin diyemez
İnsanların da çokta umrundasın
En doğrusu bu zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?