Konuşacak ve dert edecek başka hiçbir şeyleri yok, ülkedeki durumlar dışında o kadarrr sıkıcısınız ki sıfır hayal gücünüz var
2 ay
Konuşacak ve dert edecek başka hiçbir şeyleri yok, ülkedeki durumlar dışında o kadarrr sıkıcısınız ki sıfır hayal gücünüz var
Cevap
9Cevap
Senin b. klu g. tünü mü düşüneceğiz ne saçma bir soru la bu?
kendini düşünmeye ne dersin dünyanın en basit insanısınız lan biz de biliyoz ülkedeki durumları ama dertlerimiz düşüncelerimiz daha derin
Ee tamam kendimizi düşünüyoruz işte ülkemizi düşünmezsek yapılan hatalara ses çıkartmazsak nasıl iyi bir geleceğimiz olabilir? En basitinden bir cumartesi akşamı bara gidip 2 tek atıp bin lira vermekte var 100 liraya bir şişe viski açtırmakta. Bu ikisi birbiriyle bağlantılı zaten :d
Mesela biraya para basarken bunu düşünmen normal ama evde otururken ve boş vaktinde bunu aklına getirip dertlenmenden bahsediyorum
Yahu sen mevzuyu ikidir kaçırıyorsun bak bir şey alırken değil tüm sosyal yaşam tüm hayatı etkiliyor her şey bunun üzerine kurulu. Konuşmayan " umursamazlar" dahi it gibi çalışıp parayı düşünmekten yani bundan dolayı zaten konuşup düşünemiyor. Tüm olay bu aslında akşam 5'de mesai bitince rahatça gidip arkadaşlarla kafa dağıtmalısın başka bir şey düşünmeden.
senin mbti istj dimi
mbti istj yaz oku uyuyo mu
hayır senin mbti kişilik kuramındaki kişilik tipin istj mi diyorum ösmxmcm
Ne zaman sorumluluk bilinci, toplumsal düzen, haklılık dürüstlük algısal yorumlama ve dert seçici olan insan görsem istj çıktı ondan sordum. Mesela "yapay zekadan bir sürü şey öğreniyorum okulda öğrenmediklerimi, eğitim sistemi çok sorumlu" gibi bir fikrim oluşmaz. Evde boş vakitte otururken ülkeye dair şeyler dert etmem. Dışarıda çevreye bakarken gençliğin haline bak ülke şöyle böyle demem. Daha ben merkezci biriyim. Ülke böyleyse böyle ben kendi geleceğime ne yapabilirim asıl diye düşünürüm. Benim mbti da intj bu arada. Ve arkadaşımla oturup konuşurken de daha ben ve o odaklı konuşmak isterim ülke değil of çok sıkıcı yeminle neyse
Kişilik tipleri testlerini biliyorum ve duydum da elbette ama dediğim gibi ilgi alanım olmadığı için yapay zeka ya da farklı bir şeyle oturup test etme gereği duymadım kendimi. Sen siyaset vb konulardan sıkılıyorsun. Ki bu anlayacağım bir tavır zaten evet çoğu zaman bende sıkılırım ama bu artık sigara içmek gibi bağımlılık ya bende nasıl sigara içenler sigarayı övmez bayılmaz aynı mantık.
Adamların g****** don yok ama ülkeyi kurtarıyorlar savaşıyorlar yeniden ülke kuruyorlar ekonomiyi düzeltiyorlar enflasyonu indiriyorlar öyle işte
Aynen öyle ben mesela hiç umrumda değil seçim olsun oyumu atar geçerim napim başka
Apolitik olmak mümkün değil çünkü.
Boş bir vaktinde oturup bunları düşünmeniz çok boş
Ahaa ben ama keşke sadece ülke olsaydı
Benim hiç öyle dertlerim yok.
Hem de aşırı
Sana katılıyorum ama senin sohbetin de iyi gelmedi bana sanki dmmd
ülke güzel bir ülke
Yargilanacak bişey değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aslında bu biraz doz meselesi 😊 Sadece ülke konuşanlar evet bunaltıcı olabiliyor, haklısın. Ama tamamen umursamamak da ayrı bir uç. Bence sorun konunun kendisinde değil, tek boyutlu insanlar olmalarında. Hem gündemi takip edip hem müzikten, ilişkiden, hayallerden konuşabilen insanlar çok daha çekici ve eğlenceli 💬✨