Her günahı için pişman olan ama tesettüre giremeyen birinin böyle hissetmesi normal mi?

Hepimiz günah işlemedik mi, bu hayatta günahsız olan var mı? Her sabah geçmiş için pişmanlık duyuyorum. Bir şey yaptığımda yok. Harama dikkat ediyorum. Tesettüre bir tek riayet etmiyorum. Onda da şeytan vesvese veriyor ve yapamayacağımı düşünüyorum. Bu düşüncelerle nasıl başa çıkılır? Benim gibi hisseden var mı?
Her günahı için pişman olan ama tesettüre giremeyen birinin böyle hissetmesi normal mi?
Cevapla