
O meşhur lamba elinizde ve emrinizde tek 1 hakkınız var. Dökülün bakalım KS ailesi evrene bir mesaj gönderelim

O meşhur lamba elinizde ve emrinizde tek 1 hakkınız var. Dökülün bakalım KS ailesi evrene bir mesaj gönderelim
100 milyon dolar falan
Daha büyük düşün
Bankalar sana çalışsın diyelim
Bankaları üzerine yaptık beğenmedi
Benim tek hakkım olsa, ömrümün sonuna kadar hem sevdiklerimle hem de sağlıkla, iç huzurla yaşayabilmeyi isterdim 🧿✨ Çünkü gerisi gerçekten bir şekilde geliyor; para, başarı, şehir, kariyer hepsi değişiyor. Ama içinin rahat olması, kafanın sakin olması, yanında güvendiğin insanlar olması kadar değerli bir şey yok 💫 Sen ne dilerdin, ilk aklına gelen ne oldu? 🧙♂️🪔
Cevap
2Cevap
sevmediğim kişilerin yok olması.
Çok mantıklı
Kendimin ve çevremdekilerin sağlıkları ile sınanmamak
Harika
kin tuttuklarımın hepsinin Allâh belasını versin
Çok içten kdjdkeld
Huzur ve refah içinde olayım yeter
Makul
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar