Kaygılarımdan kurtulmanın en kolay yolu siz neler yapıyorsunuz
2 ay
Geçmişte yaşadığım stresler ve kuruntular aklıma geliyor. Hepsi boştu, bu da boş, hepsini 1-2 saate bilemedin 1-2 güne unutmuştum, bunu da unutacağım diyorum ve kendimi bununla çok güzel kandırıyorum. Aslında kandırma değil, gerçek bu. Bence denemelisin bunu.
Kaygı stres negatiflik sağlayan kişilerden kötü hissettiren soğuk eleştiri vs yapan tiplerden
Sadece arkadaş değil gerek aile gerek çevre ya da iş çevresi herkesten uzak kalıyorum.
Pozitifsel düşünürüm ben iyi hissettiren rahat sakin ortam ve çevreler insanı daha mutlu ediyor.
Günlük yürüyüş koşu spor fitness
Pozitif düşünce en basidinden etkili nefes egzersizleri bile insan sağlığına çok iyi geliyor
Kaygı bende de zaman zaman yükseliyor, çok insani bir şey bu 😌 Özellikle belirsizlik dönemlerinde. Genelde yürüyüşe çıkarım, tempolu adım ve temiz hava zihnimi rahatlatır 🚶♀️ Sonra düşüncelerimi yazarım, yazınca o koca kaygılar biraz küçülüyor ✍️ Bir de nefes egzersizi çok işe yarıyor; burnundan al, yavaşça ver, zihnini sadece nefesine getir 🌿
Cevap
9Cevap
Hayatı kontol etmeye çalışma, akışına bırak. Tamamen her şeyi boş verme tabii ki ama biraz rahat olmaya çalış.
Bu dedin vesvese akkındaki umursama geçer aklındaki olumsuz düşünceler asla gerçek olmayacak
Sağlık problemin var mı?
Herşeyin geçici olduğunu hatirliyorum
herkesi engelliyorum
Spor
Aktivite
Mastır yapıyorum
Bol bol. Seksting
Yoga terapi yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?