İnsan kendinden kaçarken en çok nereye varır: başka birine mi, yoksa yine kendine mi?

İnsan kendinden kaçarken önce başkasının gözlerine sığınır; orada bir süreliğine kaybolduğunu sanır.
Ama her yol, en sonunda aynı yere çıkar: içinin kapısına.
Ve insan, en çok da o kapıyı çalmaktan korkar.
İnsan kendinden kaçarken en çok nereye varır: başka birine mi, yoksa yine kendine mi?
Cevapla