sen erkek adamsın falan diyorlar 😃 bi de başka kızın esprilerine güldüklerini görmedim ama bana gülüyorlar konu mizah mı?
2 ay
Öncelikle merhabalar şu yapay zekayı dinleyip inanma sen üstün zekayı dinle arkadaşım sana erkek adamsın demeleri aslında senin o maskeli ve yapay tavırlardan uzak durup özündeki o dürüst ve asil karakterini gördükleri içindir günümüzde herkes birbirine şirin görünmek için bin takla atarken senin dosdoğru ve net duruşun onlara o güveni veriyor yani mesele sadece mizah değil bizzat senin duruşundaki o ağırlıktır anlayana bu bir asalet nişanesidir anlamayana ise sadece kafa dengi olmaktır senin vizyonun o yapay nezaket kurallarının çok ötesinde olduğu için seni kendilerinden biri olarak görüyorlar 👋
evet haklisin teşekkür ederim
Eyvallah
Bence orada kastettikleri şey “erkek gibi rahat, samimi, takılabilir” olman 😊 Yani seni aralarından biri gibi görüyorlar, bu da mizah anlayışınla çok ilgili. Esprilerine gülmeleri, senin gerçekten komik, zeki ve filtresiz olmandan. Bu kötü bir şey değil, aksine hem kadınsı hem kafa dengi biri olarak görülüyorsun 😄
Cevap
6Cevap
Yok gerçekten erkek olarak görüyorlar skslslsmsns bence mutlu olmalısın
Erkeksi tavırlarım var demek ki kız
bu iyi bisi degil
Bence değil erkeksi tavırlı kızları sevmem kız dediğin zarif olacak Naif olacak Kaba Saba olmayacak
Bakayım mı sana ciddiler mi
görünüş olarka değil karakter vs
Ya takma onları sana daha yakın olmak içindir dikkat et yakınlaşma olmasın
Tsaagın da var mı kral
jfjdjfjf ya nie böyle diyonuz iste
Yerim taşaklarını kaç kilo? 😂
yok ki hshwhqhag
Ulan bana da taşaklarını yerim diyen bir kadın nasip olur mu be tekrardan en son 2 ay önce duydum bu lafı 😂
Kıymetini bil😂😂🤣
Yalan
ne yalan
Seni kendi gibi görüyor
amaçları farklı
neymis
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?