Kendinizde fark ettiğiniz en ilkel özelliğiniz nedir?

Kendinizde fark ettiğiniz en ilkel özelliğiniz nedir?

Benimki sanırım her şeyi not tutmam. Yaşlı dayılar gibi en ufak bir görüşmeyi dahi bitirdikten sonra not alıyorum. 2 tane ajandam var ve her yıl en az 2 tane ajanda dolduruyorum. Bazen eski sayfaları açıp güzel sohbetlerde yaptığım notları okuyorum, aşırı hoşuma gidiyor.

Kendinizde fark ettiğiniz en ilkel özelliğiniz nedir?
Cevapla