Fark ettim de dışarı çıkınca içimden sürekli küfür ediyorum neden?

Nedeni de belli aslında. Hatta ağzımdan fısıltı çıkıyor olabilir, bu durum yüzüme bile yansıyor olabilir, millet anlayacak diye kendime zor çeki düzen veriyorum😒

Güncellemeler
2 ay
Bu aralar çok fazla dışarıdayım bu yüzden oluyor düşündüm de 1 aya kadar azalır
Güncellemeler
2 ay
Çok çirkinler çünkü, boya küpü olanlar ve özellikle yaşlılar. Ama genç de olsa çirkinler. Güzel görmek nimet zaten bu ülkede. Giyim kuşam bilen yok neredeyse iyy görmeye tahammül etmek güç
Fark ettim de dışarı çıkınca içimden sürekli küfür ediyorum neden?
Cevapla