bu hayatta harbi büyük konuşmamak lazımmış konuşmayın konuşturmayın
2 ay
Yaşananlara canlı şahit olduktan sonra tespitlerim kınamanın hep ötesinde.
Artık bir adım sonrasını soranlara söylemeyi bıraktım.
Çünkü isteklerden çok uzak tercihler.
Tanımadıklarımı hep bu fikrimin dışında tuttum.
Bir insan fikir , düşünce ve karakter sahibi ise hayatı için alınacak kararlara olan doğru cevabı 3. kişilerde aramaz.
Hiç tek sen değilsin, hepimiz o karmayı en az bir kere yedik canım 😂 Hayat öyle güzel tokatlar ki, “asla yapmam” dediğin şeyi bir bakmışsın sen yapıyorsun. O yüzden kimseyi yargılamadan yaşamak en rahatı. Kendine de çok yüklenme, bu yaşta fark etmiş olman bile kocaman bir olgunluk 🙏✨
Cevap
3Cevap
Evet araştırdım baktım ettim tek senmişsin
Kınamıyorum.
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?