Hayatım çok monoton ilerliyor bir degisiklik istiyorum ama hicbirsey olmuyor?

Hep aynı insanlar falan filan. Bir kere geldiğimiz dünyada uzulmeyin falan diyolarda uzulme dısında diğer duyguları da tadamıyorum tadamıyoruz bence. Yasamanın anlami ne? Amacım (ız) ne? Hayat çok sıkıcı.
Hayatım çok monoton ilerliyor bir degisiklik istiyorum ama hicbirsey olmuyor?
Cevapla