Neden günümüzde çoğu kız bu kadar aşırı feminen ve pasif davranıyor?

Hayır, bir şey demiyorum ama aşırı aşırı feminen dolaşıyorlar. Kız olmak bilerek kendini yere atıp beyaz atlı prensi beklemek mi?

Neden günümüzde çoğu kız bu kadar aşırı feminen ve pasif davranıyor?
Cevapla