Az önce bir hanımefendi ile konuştum, resmen felaketti. Bir insan, özellikle de bir kadın nasıl bu kadar kaba olabilir, inanılmaz.
2 ay
Kibarlıktan bihaber oldukları içindir, çevrelerinde kaba insanlar doludur ve daha önce onlara da kibar davranan biri olmamıştır. Sende ona öyle davranmalısın ki anlaşabilesiniz.
Mümkün değil öyle davranamam
Bazı insanlar vardır.
Yanında olmak yorulmak değil. dinlenmektir.😌😇
Plan değişir sorun etmez.🫠
Geç kalırsın , gülümser ☺️
Hata yaparsın büyütmez 🥰
Yol şaşar,"Demek ki böyle olması gerekiyormuş." der.😉
Herşeyi kolaylaştıran bir sakinliği vardır.
Adına olgunluk mu denir, anlayış mı,
Yoksa gerçek incelik mi bilmiyorum.
Ama şunu biliyorum;
Nazik insanlar hayatı hafifletir.🙋♀️💞🙆♀️☀️
《Sorunuza karşılık , bu sabah paylaştığım yazıyı aktarmak istedim. Sevgiler 🌸》
Buradan konuştuysan maalesef gizli profiller arkasından istediğini daha rahat yapma ve söyleme gücü buluyor insanlar. Bu da aslında bir insanın kendine duyduğu saygı ve özkontrollü olup olmadığıyla ilgili. Hiçkimse bilmese ve görmese de erdemli olabilen çok az insan var. Utanıp kızarmak da aşağılandığı için zaten geri adım atmıyor insanlar. Hele de burada zaten kimliği yok ismi cismi yok, öt türürler adamı.
Ne güzel anlattın
"bir kadin nasil bu kadar kaba olabilir" diye şaşırarak sormussun ama kadinlar erkeklerden cok daha kaba, sadece erkeklere değil, durup dururken hemcinsine hirlayan da cok, özellikle burada çok gordum. reelde de var oyleleri ama ben genel olarak psikolojilerinin bozuk olduğunu düşünüyorum.
İnsanların kaba olmasının çoğu zaman sebebi, içlerindeki öfke, yorgunluk ya da öz güvensizlik oluyor 😕 Bazen de yıllarca kimse onlara sınır öğretmemiş oluyor. Seninle alakalı değil aslında, kendi iç karmaşasıyla alakalı. Sen yine kendi nezaketini bozma, ama gerekirse mesafeni de koy, herkesle uğraşmak zorunda değilsin 😉💬
Cevap
14Cevap
burada gerçekten saygı üslup nezaket bilmeyen çok İnsan var , insan bunları görünce üzülüyor hallerine oysaki üslup insanın kimliğidir derler
Sadece burada da değil reel hayatta da çok var maalesef
Haklısınız 🥺

Reis şöyle bir şey ile mi konuştun?
Bu kişilikle alakalı bir durum ya onu benimsemiştir öyle devam etmiştir hayatı boyunca çevresel koşullar yaşadığı yer her şeyiyle etkileyebilir normal yani bazen birde şu kısmı var duygu kısmında ilgi duyduğunuz biridir ama duymuyordur kabalığiyla uzaklaştırıyor dur bazen insanlar bunuda ayırt edemiyor yani neden çok anlayacağınız kendi durumunuza göre değerlendirin.
Ben normalde aşırı derecede kibar saygılı biriydim her zaman nazik iyi davranmaya çalışırdım ama hayatıma giren tanıştığım kim varsa hayatımı mahvetti ne zaman bir erkek ile konuşsam sonuç ben iyi oldum diye ezilen üzülen taraf oldum ondan ötürü kaba davranmaya başladım aslında kendimi korumak için bir duvar ördüm
Bilmiyorum saygı da duyuyorum ama yanlış insanlar tanıdın diye kaba olman gerekmez
Direkt pat diye olmuyorum zaten ilk başta normal davranıyorum zaten karakterini direkt anlıyorum o şekilde devam ediyorum
Kibarlık eziklik gibi lanse ediliyor her yerde vurdu kırdı bu yüzden herkes mafya sanıyor kendisini
Daha demin kaba olduğumu söyleyen sensin gibi sezdim
Efendim?
Hiç yok bir şey insanlar kaba değildir belki de siz çok alıngansınızdır
Bazı insanlar gerçekten kaba. Neden onları savunma ihtiyacı duydunuz anlamadım?
Biraz önce aynı şey başıma geldi çünkü hatta sen olduğunu safa yattığını düşünüyorum her neyse burayı geçeyim. Sence burdaki çoğu erkek saygıyı hak ediyor mu bence hayır. Genelde farklı bi amaçla yaklaşıyorlar bu yüzden senin kabalık sandığın koruma refleksinden başka bir şey değil. Gerçi sen erkek olduğun için pek anlamazsın
Ahhh bu erkekler Allahın belası yaratıklar
Hepsi değil ama çoğu evet öyleler
Yok canım hepimiz öyleyiz
Haklısın sanırım
Sonuna kadar. Hayatınızdaki erkeklerin yok olmasını diliyorum
Allah korusun diyorum
Neden? Hepimiz vebalıyız ölelim gidelim dünya kadınlara kalsın misler gibi yaşayın
Ne bu alınganlık ya kız olsan başka bir şey düşüneceğim erkek olduğun için alınganlığını bir şeye de yoramıyorum
Koruma refleksi başka bir şey değil 🤣
Koruma refleksini bilmesem inanacağım 🙃
Ayrıca alıngan bir insanda değilimdir tanımadığınız biri hakkında bu kadar yorum yapmanız doğru değil.
Bu kadar yorum? Ayrıca öngörü diyelim tahmin diyelim.
Yanlış öngörü ve tahmin
Hıhı eminim öyledir
Beni benden daha iyi kim tanıyabilir acaba?
İnsan bazen kendini tanıyamaz ya bilirsin
Her hücremi bilirim
Pek öyle bir vibe almadım ama neyse sen her hücreni biliyor ol
Pardon da nasıl bir vibe aldınız ukala hanım?
Aşırı alıngan kibar olmayı iki güzel sözle sanan kabalığı yanlış tanımlayan ve yine söylüyorum aşırı alıngan vibe aldım
Öğretmen olsaydınız da keşke bana kabalık ve kibarlıkla ilgili bir ders verseydiniz belki o doğru tanımlayabilirdim
Bunun için öğretmen olmaya da ders almaya da gerek yok gidip tdk den bakabilirsiin
Her şeyi nasıl bu kadar basite indirgeyebilirsiniz çok ilginç 😅
Basit çünkü büyütülecek bir şey yookk
Öğretmenlik, eğitim bunlar basit şeyler öyle mi?
Hayır tabiki bundan nasıl bunu çıkardın anlamış değilim düşüncen mi kötü bilemedim
"Bunun için öğretmen olmaya da ders almaya da gerek yok gidip tdk den bakabilirsiin" tam olarak burdan çıkardım
Tuhafsın kibarlık ders alınacak bir şey değil demeye getirmiştim. Kafa yapın her şeyi yanlış algılamaya müsait gibi ama yorucu
Hırsızlık bile ders alınacak bir şeydir. İnan sizde beni çok yordunuz belli dünyaya bakışımız çok farklı. Belkide genç oluşunuzdan kaynaklıdır bilemiyorum.
Olabilir
İyi geceler
E Ortadoğu ülkesi olduk, ne efendiliği? Efendilik her zaman kazanır
Kabalığın onlara bir artısı olacağını sana cahillerin yapacağı bir durum bu
Bilemicem bende öyleyim gelişine göre muamele yapıyorum
Biz kibar olduk da ne oldu.. Bazıları bu dilden anliyor maalesef. Zaten insanlar hep art niyetli ön yargılı. Çekememezlik had safhada
Canımız yanmış belli :)
Senin de paylaşım açacak kadar canin yanmış 🙂 kıyamam
Kıyıyorlar beeee
Erkekler kibarliktan anlamıyor selam versen verecek diyen tipler ahsj sert olunca def oluyolar.
Bütün erkekler mi?
çoğunluk
🥹👏 Bence de hanımefendi demen bile çok tatlı evlenebiliriz çok kibarsın
Neden olmasın 😅
kabalıktan kastınız nedir?
ayrıca özellikle kadın derken neyi ima ediyorsunuz?
Kadınlar daha naif daha kibar yaratılmıştır buna rağmen kaba olunca insan şaşırıyor
nezaket herkese şart kadını erkeği yok bunun
Aksini söylemedim
anladım
İçinde neler yaşadığını bilemeyiz onu bu hale getiren kim ney sebep ne bunu da bilemeyiz böyle davranmasını bir sebebi olmalı eğer yoksa ki ozaman karakter meselesi
Erkekler olarak kibarlıktan anlamıyoruz veya yanlış yere çekiyoruz boş ver köpek çeksinler daha iyi
Asla katılmıyorum
bu benim de çok şaşırdığım bir şey insanlar kötü olmayı seviyor ve kaba olunca ego tatmin ediyolar
Kadınlar resmen erkekleri aşağılamak için yer arıyor. Özellikle de genelleme yapmaya bayılıyorlar.
Doğru olmamalı erkekte kadında
Kesinlikle
erkekler bazen istiyor
Erkeklerin toptan Allah belasını versin de kurtulun
Keşke genelleme yapmasan
Erkekler diye başlamışsın cümleye ama :)
Türkçe öğretmenine saygılar sunuyorum. O cümlede bütün erkekler bazen kabalık istiyor anlamı çıkıyor
Heee anlaşıldı. Neyse severim Azerbaycan Türklerini
Hahahah çok tatlı. Bizde bazen bizm gibi konuşamıyoruz boş ver 😅
Sizin gibi konuşamıyoruz demen
Kibar insanlara da kaba davranıyorlar bazen ilginç
çünkü kibarlık zayıflık olarak görülüyor
Kadın olarak kabaliktan tiksinen ben
Kadınların canısı hiç çekilmiyor.
Kibarlık bazen işe yaramıyor da ondan
Kadını erkeği olmaz ki kaba insan kaba insandır
Sanırımmo kişi benim
Bu konuma abaza insanlar sayesinde ulaşıyoruz
Bizim suçumuz ne peki
Bilmiyorum çoğu kişi burada sapık olduğu için düzgün birkaç insan varsa onlarda arada kaynıyor
Hak edene hak ettiği verilir
Hak ettiğimi nerden biliyorsun?
Aman Tanrım bu korkunç
Dalga geçiyorsun ama gerçekten korkunç bir durum. Eğitimsiz kaba saba insanlar
Bende kaba sabayım ama herkese değil.
Çok doldum taştım çünkü psikolojim iyi değil
Umarım bu zor günleri atlatırsın
Bazısı hak ediyor
Karakter meselesi.
Maalesef
İnsanı değiştiriyorlar sonra niye kabasın
Skttr et insanları ayol
Öyle olmayı bir marifet sanıyorlar ne yazıkki
Kesinlikle haklısın
Yaşanmışlık insanları böyle olmaya itiyor
İyide başkasından kötülük gördün diye ben neden suçlu oluyorum
Tabiki olmaman gerekli ama insan artık kim iyi niyetli kim kötü niyetli bilemiyor kime güveneceğini de
Davranışı doğru değil ama bunun çözümü onda değil hepimizde herkesin payı var yani
Kabalar
daha çok sarıyo
İlginç
Moda bu pldu
Galiba
Daha eğlenceli çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?