Peki parçalarını toplarken, gerçekten kendini mi arıyorsun; yoksa artık kim olmak istemediğini mi ayıklıyorsun?

Peki parçalarını toplarken, gerçekten kendini mi arıyorsun; yoksa artık kim olmak istemediğini mi ayıklıyorsun?

Aslında toparlanmak dediğin şey, bazı parçaların artık çöp olduğunu kabul etmektir. Hepsini birleştirmeye çalışırsan ortaya yine o bozulan, dağılan şey çıkıyor; bir anlamı kalmıyor galiba. İnsan, canı yanınca her parçasını kıymetli sanıyor ama toparlanırken görüyorsun ki bazı huylar, bazı anılar ya da bazı "eski sen" halleri aslında seni dağıtan şeyin ta kendisiymiş. O yüzden bence toparlanmak, o parçaların bir kısmını çöpe atacak cesareti bulup, elinde kalan sağlamlarla eyvallah diyerek yola devam etmek. Eksik kalıyorsun ama en azından artık dağılmıyorsun. Mevzu bu.
Bir nevi kırıklarını aldırmak gibi :)
Bir kısmını toplarım değerleri, iyi yanlarını deneyimleri
Bir kısmını bırakırım aşağı çeken şeyleri
Yani:
Kendini toparlamak = “her şeyi geri toplamak” değil,
neyi alıp neyi bırakacağını seçmektir. Düşüreni çıkar, düştüğün yerden kaldıracak olanı i topla
Sadece iyi olmak istiyorum. Yaş ilerledikçe kaybetme korkusu da azaldı. Beni iyi hissettiren her şey parçam olabilir, kötü hissettiren gidebilir sorun yok
Umarım hep iyi hissettiren şeylerle karşılaşırsın 🌸
kendini toparlamak bazen dağılan parçaları yeniden birleştirmek, bazen de artık sana ait olmayan parçaları ayıklamak demek. İnsan toparlanırken sadece kendini aramıyor aynı zamanda kim olmak istemediğini de fark ediyor. Belki de büyümek biraz da bazı parçaları geride bırakmaya razı olmaya dönüyor
Bence kendini toparlamak, hem kırılanları onarmak hem de fazlalıkları bırakmaya razı olmak 🎭 Parçalarını toplarken aslında “gerçek ben”i ararken, bir yandan da “artık ben olmayan” hallerini eliyorsun. Yani kim olmak istediğini değil, kim olmak istemediğini fark ettikçe sadeleşiyorsun 🍃 En acıtan kısım da çoğu zaman çok sevdiğin eski parçalarından vazgeçmek aslında.
Cevap
4Cevap
Kız sen benim motoru yakcan hee. Toparla ayıkla gitsin.🙂
Neden :))
Çok mu zor bir soru sordum🙄
Estağfurullah
Çok karışık sormuşsun, kafam olmadı. Kolay sor bana 😅
Nasılsın bu aralar :))
İyi enerjiler alıyorum :)
Sen üstesinden geliyorsundur eminim :)
Denerim :)
🌸☺️
Bazı parçaları kaybedip yerine yenisini koymak
Sağ meme sol meme. Parça parça.
@Aslıfbcan ne ee?
Bazı parçaları kaybetmeyi göze almak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?