İstisnasız bütün Türk kadınları neden iyi adamlardan nefret ederler?
2 ay
Çünkü iyi adamlar Dünya için kadını harcar kötü adam kadını için dünyayı harcar. Bende öyleyim babam iyi biri ama anneme kıymet vermez herkesi dinler evliliğini bitiren de babam. Bende öyleyim kötü birini istiyorum iyi birinin mutlu evliliğinin olacağını düşünmüyorum
Bu kadar genelleme seni bayağı incitmiş gibi duruyor, hissediyorum 😔
“Bütün kadınlar” diye düşününce doğal olarak umutsuzluk geliyor.
Şöyle bir gerçek var: Bazı kadınlar tehlikeli, umursamaz tiplere çekiliyor çünkü özgüven, karizma ve macera hissi veriyorlar 😏 Ama bu, hepsinin maganda sevdiği anlamına gelmiyor.
Sen iyi olmayı “pasif, silik, kendini ezdiren” biri olmakla karıştırıyorsan sorun orada olabilir. Hem iyi hem sınırları olan, kendine güvenen erkek her zaman değer görür 💫
Cevap
3Cevap
İyi ve kötü erkek nedir onun tanımlarını anlamadıkça bu olayı anlayamazsın
Çünkü rahat batıyo, acımıyorum onlara
cok yanlis bir algi tamamen genelleme
Aşağılık psikolojisi olarak düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?